Kino-billetter er bestilt til Elvis filmen

Heisann og nå skal  rockefoten jobbe! 

Da Bestisen, kusinen og jeg var på strikkekino for et par uker siden, så vi trailer på den nye Elvis filmen som nå har hatt premiere den 24.06. Med en gang jeg så den bestemte jeg for at den skulle jeg se, om  jeg så måtte gå alene. Snakket med Bestisen i går, og da ble vi enig om at vi skulle gå å se filmen til lørdagen. Hun bestilte billetter med en gang, og siden hun var så tidlig ute kunne vi velge å vrake hvor vi ville sitte. Så da ble det helt bakerst i sofagruppene, og på Lørenskog Kino i stedet for Lillestrøm.

Da jeg var yngre var jeg stooooor fan av Elvis, og var til og med medlem i den norske fanklubben Flaming Star. Jeg liker fortsatt musikken hans, men hører nok ikke så mye på det nå om dagen. Jeg har hørt mye om filmen, og gleder meg til å se den.

Har du sett filmen eller har du tenkt å se den?

Under her legger jeg med en video av en låt som jeg liker godt. Elvis var vel kanskje ikke så veldig stolt av mye av musikken fra filmene han var med i, men denne får nå rockefoten min rykker ekstra 😉

 

 

12 kommentarer
      1. Du har nok rett i det, at man bør like musikken i alle fall en del om man skal nyte filmen til det fulle 😉 Å jeg liker den, og kommer garantert til å kose meg 🤩

      1. Jeg har hørte veldig mye bra om filmen, både fra de som er store Elvis fant og andre så det blir veldig spennende. Skal fortelle hva jeg syntes etter å ha sett den 😊

    1. Åh, da har du noe å glede deg til! 😀 Elvis er jo en klassiker, sammen med The Beatles. Likevel er nok ikke jeg den største fan’en, – han døde før jeg begynte å interessere meg for musikk, men sangene hans er jo kjente da. 🙂

      1. Ja jeg gleder meg sykt til å se filmen, og den er lang også… 2 timer og 39 minutter, så det er bra at vi skal sitte godt 😊 Jeg er yngst av alle søskenbarna i familien, og derfor ble det til at jeg hørte på den musikken de gjorde. Å det var Elvis, Beatles og The Monkees. Han har jo blitt spilt mye på radio oppover årene, og innimellom så sender jo enkelte kanaler noen av filmene hans 😊

    2. Herlig, skjønner at du gleder deg. Sønn min var på premierefest på fredag, skikkelig kult og han vant en hel bag på Elvis stæsj…gøy…Dere får kose dere masse når dere kommer dit.

      1. Vi vurderte å gå på premieren når filmen kom opp i Lillestrøm, men endte opp med å vente. Gleder meg sykt, for jeg har hørt så mye bra om filmen. Man kan jo litt om Elvis sitt liv, og det blir spennende å se hvor mye av det som stemmer. Så gøy at sønnen din vant Elvis stæsj (litt misunnelig 🙈)

    3. Kanskje det kanskje. Elvis døde i 1977 mener jeg. Elvis var og er stor og selger bra enda. Nå venter frokost her. Have a nice day.

      1. Tror nok at det er en fin film som det er verdt å få med seg, selv om man ikke er fan av Elvis. Stemmer bra det at Elvis døde i august 1977, og jeg husker dagen godt og hvor trist jeg ble. Ha en fin torsdag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg