Kattepass, og jeg er noen sekunder på film

Photo from Pixabay wild-flowers

Heisann og god formiddag!

Da jeg sto opp ved 9 tiden i dag var himmelen ganske så blå, og jeg også litt til sola. Så kom det snikende en del skyer, men nå er de borte igjen å sola skinner igjen 🌞.  Temperaturen ligger på +14C.

I går kveld la jeg meg ganske tidlig, for jeg var helt skutt og satt omtrent bare å gjespet så kjeven knaket. Sjekket Fitbit app’n og jammen har jeg vært i drømmeland i over 8 timer. Kjenner at det gjorde kroppen veldig godt.

Bestisen har vært på Strikke Cruise til København i helgen, og i går dro jeg opp for å se til Felix the Cat. Han hadde det helt fint han, men var selvsagt veldig selskapssyk. Så etter at matkoppen var fylt opp og doen var rensket, vanket det masse kos på han.

På grunn av de store vannmengdene som kom i løpet av natten i går, var det igjen blitt flom flere steder på Lørenskog. Det var kø over alt ettersom folk forsøkte å finne andre veier å komme fram på. Akkurat der jeg skulle kjøre var det greit, men nede ved Lørenskog Stasjon var det flom og det vil jeg også tro at det var andre steder hvor veien ligger helt tett på Langvannet.

Husker du at jeg sa at jeg og de jeg strikker sammen med hadde en ekstra Strikkekafé forrige mandag! Da hadde vi altså, og fikk besøk av Tonje Brenna fra Arbeiderpartiet. Vi satt å skravlet og koste oss i nesten 1 time, og ble samtidig filmet. Rett før helgen ble et innlegg lagt ut på AP sin Facebook side, hvor Tonje Brenna snakker om eldre politikk og kulturtilbud. Det er mest henne som snakker, og så er det noen få sekunder med oss sittende ved bordet. Trykk på linken HER  om du har lyst å se innslaget. Om du lurer på hvem jeg er, så er det hun romslige som sitter inntil veggen 😉.

Jeg har ikke lagt noen spesielle planer for denne mandagen, men en runde med støvsuger og støvkluten blir det i alle fall. Etter det får vi se hva som skjer 😉.

Håper du får en fin mandag 🥰

10 kommentarer
    1. Så deg :), men vettu, du er ikke eldre. Ellers er det for mye stigmatisering som går på alder.
      Det godt med en god natts søvn. Og s¨¨er det kjedelig med alt regnet.
      Ha en fin mandag.Klem <3

      1. Hihi, ja jeg syntes ganske godt 😉 Nei ingen av oss rundt bordet kan kalle oss eldre, de kom ikke om mandagen 😉 Alderen på oss som strikker sammen er spredd fra midt i 30 årene til over 80, og vi føler oss som venninner. Kulturtilbudet i Lørenskog er veldig bra, både for unge gamle. Kulturhuset har kino, bibliotek, konserter, stand up kvelder, teater og så har vi Musikkbingo og quiz inne på Veiviseren i 1 etasje. Regnet som kom natt til i går, skapte store problemer og ødeleggelser igjen. Så nå håper jeg virkelig vi har sett slutten. Klems 🤗

      1. Hehe, jeg føler meg ikke spes gammel, selv om kroppen mener noe annet 😂 Det var veldig gøy å være med, selv om man ikke så veldig mye til oss 😉 Klem 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Ja vi er i ferd med å bli den eldre generasjonen, selv om jeg ikke føler meg spes gammel. I familiesammenheng er alle foreldrene borte, og nå er vi søskenbarna de eldste. Klem 🤗

    2. Koselig å være kattepasser! 🥰 Tonje Brenna ser ut til å være veldig hyggelig! Så artig at dere fikk besøk av henne og fikk være med på filmen! 👍 Takk for at du delte! 🤗

      1. Ja jeg stiller gjerne som kattepasser, når jeg ikke kunne være med selv. Tonje Brenna er veldig hyggelig, og det hele ble som en samtale mellom venninner 😊 Liker ikke å se meg selv på film, men det var gøy å være med 😉 Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg