Katteliv, trøtt og en kort arbeidsuke…

Den lysegrønne Mummi-koppen

Heisann og god formiddag!

Det ser ut til at vi er inne i en periode med bare sol for tiden, for nok en dag med knallvær er godt i gang. Litt kjølig i dag morges med en temperaturen på +0,4C.

Jeg fikk ikke sove når jeg la meg i går, og derfor hadde jeg store problemer med å våkne i dag. Kom meg ikke opp før kl 08:50 omtrent, noe som er litt i seneste laget. Det begynner å komme seg nå, etter at 2 kopper kaffe snart er drukket opp. Det ble den lyse grønne Mummi koppen som fikk være med å vekke meg i dag😉

Arbeidsdagen er godt i gang allerede, og jeg har fått unna noen saker og lest alle mailene som kom siden torsdag ettermiddag når jeg logget ut. Denne arbeidsuken blir ikke så lang, for jeg skal kun jobbe i dag og i morgen. Noe som betyr at en langhelg venter på meg når jeg logger ut i morgen 😊

Vinja ville ut på balkongen med det samme jeg sto opp, men når jeg lukket opp balkongdøren å hun kjente den kjølige luften bråsnudde hun og løp så langt vekk hun kunne. Om et par timer treffer sola balkongen, og det blir ganske varmt der ute så da kan jeg sette opp døra så Vinja kan gå ut og inn som hun vil.

Kaffepausen er over og arbeidsoppgavene venter…

Håper du får en fantastisk tirsdag 🥰

 

18 kommentarer
      1. Vinja er nok den som har kost seg mest i sola i dag, for jeg har måtte å jobbe litt lenger enn vanlig i dag. Nå har jeg fri til i morgen, men det skuer over så jeg koser meg inne med Mummi koppen i stedet 😉

    1. Herlig, trøtt jeg også…men kom meg 0530..altfor tidlig egentlig.
      Deilig med kort uke! Og mange dager fri… 🙂 Mummikopper hjelper alltid, min var rosa i dag!

      1. Huff det var tidlig… I morgen må jeg opp tidlig, og det kommer til å bli veldig tøft men det går nok.
        Ja korte uker er fantastisk, og jeg gleder meg virkelig. Det blir en ny Mummi kopp i dag, og så får vi se hvilken farge det blir ☕

      1. I natt har jeg sovet veldig godt, og føler meg ganske uthvilt. Gleder meg til lang helg og det jeg skal gjør, som jeg skal fortelle om senere 😉
        Klem 🤗

    2. Godt du har ei kort arbeidsuke når du har fått sovet så dårlig, – greit å hente seg inn igjen da. 🙂 Vi har noen fine solrike dager for tiden! <3

    3. Når natta har vært dårlig hjelper kaffe i fin kopp godt.
      Ønsker deg en fin jobbøkt og en god dag! 🙂

      1. Ja det er så sant, og heldigvis så ble denne natten bedre.
        Denne arbeidsdagen er godt i gang, og jeg har igjen ca 4 timer igjen å jobbe innen en lang helg venter.
        Ha en fin onsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg