Katteliv og velvære på en lørdag

Image by ASTAR SHAHAM from Pixabay

Heisann og god formiddag!

Ute er det nok en nydelig vårdag med blå himmel og sol. Temperaturen utenfor soveromsvinduet mitt er på +18C.

Jeg var nok ganske trøtt og sliten i går, for jeg sovnet i godstolen rundt kl 23 med Vinja i fanget og kom ikke til meg selv før litt over kl 4 i dag. Det var veldig fristende å bare lene meg tilbake igjen i stolen og sove videre, men jeg kom meg opp og gikk runden å slo av alt lys å krøyp under dyna i senga. Hadde satt alarmen på kl 9, og når den gikk av var jeg egentlig både opplagt og utsovet å sto opp 😊.

Vinja sitter ute i stua å stirrer på meg, for hun mener at NÅ SKAL MATKOPPEN fylles opp med våtfór. Jeg mener at hun må vente til nærmere kl 11 før det skjer, og denne kampen vinner jeg. Hun har tørrfór så hun sulter ikke, for de som måtte tro det.

Jeg har allerede vært ute på balkongen å vannet popcorn gresset, balkongkassene og pallekarmen min. Om litt skal jeg gå runden inne også, og kjenne på hvem som trenger vann. I stuevinduet mitt har jeg en Yuccapalme, som nå har blitt alt for stor til å stå der. Problemet er det at jeg ikke vet hvor jeg ellers skal plassere den, sånn at bladene kan få strekt ordentlig på seg. Må gå litt i tenkeboksen på det i dag 🤔.

Dette skal bli en dag hvor velvære står øverste på timeplanen, og først skal føttene mine igjen skal bli HAPPY FEET. De er ikke helt det nå dessverre. Så skal jeg pakke ut og ta i bruk de nye hudproduktene jeg kjøpte i går. Skal vise de i et eget innlegg senere i dag.

Aller først skal jeg nyte den første koppen med kaffe, senke skuldrene en stund før jeg fortsetter med det jeg har på timeplanen.

Ønsker deg en super lørdag 🥰

6 kommentarer
    1. Tenkte at jeg siden i dag skulle tine av fryseren i kjøleskapet mitt. Best at jeg tar strømmen mens jeg holder på. Det er mye is der så jeg vil fokusere på det. Tar en halvtime vil jeg tenke. Egentlig burde de stått over natta til tining men det gidder jeg ikke. Blir nok litt vann men det er bare en del av jobben. Tenke rett og slett og bruke en hårføner slik at isen smelter raskere. Hører på ukeslutt hvor de diskuterer hva en vekkelse er. Neppe vekkeklokka de snakker om men det som skjer på møter i bedehusene. Det skjer mye av det på Sørlandet og Jæren. Tror de er mye dobbeltmoral i slike miljøer. Folk som først går i kirka men havner på pub om kvelden. Skal ut en tur nå, blir vel en tur i skogen i kveld. Men før det skal jeg handle inn litt mat. Ha en fin dag.

      1. Sist gang jeg iste av fryseren, tok det over 10 timer. Nå var det en stor fryser og det var mye is. Det kommer ikke til å skje igjen. At det er mye dobbeltmoral i kristne miljøer er sikkert og visst. Jeg prøver å ha minst mulig med dem å gjøre. Ha en fortsatt fin lørdagskveld

    2. Jeg fÃ¥r sÃ¥ lett vondt i hodet hvis jeg sovner med lyset pÃ¥, men det er veldig lett Ã¥ sovne slik. Sikkert lurt Ã¥ fÃ¥ lagt seg i senga og sove videre der. Jeg har ogsÃ¥ ei yuccapalme, – de vokser mye. Min stÃ¥r pÃ¥ verandaen om sommeren. Jeg kjøpte nylig et manikyr- og pedikyrsett pÃ¥ enklereliv, som gÃ¥r pÃ¥ strøm, sÃ¥ nÃ¥ hÃ¥per jeg Ã¥ fÃ¥ orden pÃ¥ føttene mine ogsÃ¥. Det blir spennende Ã¥ se hudproduktene dine! Ha en fortsatt fin lørdag! 🤗

      1. Selv har jeg problemer med at det er helt mørkt i rommet, så uansett så har jeg et lys på. Problemet er vel at stolen er alt for god og lett å sovne i 😉 Jeg har også er sånt manikyr og pedikyr sett, og det var det jeg brukte på neglene mine i dag. Så nå har jwg endelig fått tilbake mine HAPPY FEET 🦶🦶. Ha en fortsatt din lørdagskveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg