Katteliv og Galleri Frodith

Hei og god formiddag!

Himmelen er nesten blå, bare noen søte lyse skyer som sakte siger forbi. Det er litt vind der ute, så trærne vinker og hilser med grenene sine. Temperaturen ligger på -1,2C.

Vinja’s morgenstell er ferdig og hun har vært ute på balkongen en stund og luftet seg. Denne gangen syntes hun ikke det gjorde noe at jeg lukket balkongdøren. Hun hoppet opp på klatrestativet og satt der lenge å laget smattelyder med munnen mens hun kikket, på noen skjærer som gikk nedenfor 😺

Selv har jeg gått på utstilling hos bloggvenninne Frodith, som har åpnet Galleri Frodith på bloggen sin. Hun hadde jo et ønske om at vi med blogg og uten, skulle tegne henne og vi kunne bruke hvilken teknikk vi ville. Jeg ble med jeg, og valgte å tegne med vanlig blyant og fargeblyanter. Veldig mange fine kunstverk av Frodith, og har du lyst til å stikke inn å kikke kan du gjøre det her: Galleri Frodith

Jeg har ikke lagt noen spesielle planer for denne søndagen, men det blir vel til at jeg ser OL tenker jeg. Akkurat nå er det skøyter som går i bakgrunnen. Skal hente fram noe håndarbeid, som er et perfekt tidsfordriv til sporten 😉

Håper du får en fin søndag 🥰

 

6 kommentarer
      1. Søndagene er til for å sløve litt ekstra syntes jeg 😊 Nå har jeg akkurat sett den svenske Melodifestivalen, og for en fest og for noen låter… De ligger laaaaaangt foran oss. Ha en superfin søndag du også 🥰

      1. Det er alltid kos med en pus i huset, men man blir jo litt bundet da 😉 Så klart at jeg måtte linke til galleriet, sånn at flest mulig stikker inn å beskuer kunstverkene 🥰

      1. Når det skjer så mye med jobb og andre ting i ukedagene, er det godt med en slø søndag 🥰 Veldig koselig å starte dagen med å gå på utstilling, og jeg koste meg virkelig med alle de fine og fargerike kunstverkene. Det er ikke alltid jeg er med på disse utfordringene, for mange av dem krever så mye arbeid. Frodith sin var bare gøy 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg