Katteliv, ny arbeidsuke og etter regn kommer?

Hei og god formiddag!

Jeg var litt spent på været da jeg våknet i dag, for da jeg la meg i går/natt så øsregnet det. Det er opphold enda, men veldig grått og trist. Temperaturen ikke så altfor ille for årstiden med +11,9C.

NB! Bilde er et arkivbilde fra et par uker siden 😉

En ny arbeidsuke er godt i gang, og jeg har allerede fått unna et par saker og gitt meg i kast med en ny. Den var litt mer trøblete, men det ordner seg nok det også tenker jeg.

Vinja gjorde en ordentlig kveldsvask av pelsen i går kveld, og det ga jo selvsagt resultater i løpet av natten. I entreen lå det en megahårball som hun hadde kastet opp. Jeg erindrer at jeg hørte et eller annet, men var så langt inn i drømmeland at jeg ikke helt registrerte det. Det var kjapt å fjerne å vaske over, sånn at ingen av kattene går der å snuser og snuser på stedet.

Etter at jeg kom hjem fra begravelsen i går, var kroppen helt i ulage. Dels på grunn av alle inntrykk, og at det ikke er noe godt å sitte på de harde kirkebenkene. Men også pga at jeg nesten ikke hadde spist noe på hele dagen. Jeg fikk i meg en liten yoghurt før jeg gikk, så ble det et stk Napolionskake til kaffen. Det var jo selvsagt alt for lite, og selv om jeg spiste et par skiver brød når jeg kom hjem, ble ikke formen noe bedre før langt etter at jeg hadde spist middag. Jeg er nødt til å skjerpe meg og sette av tid til frokost, lunch middag og litt til kvelds + litt frukt innimellom. Var flink en lang stund, så har det glidd helt ut igjen….. 🙈

Brrr, nå ble det litt kjølig her på kontoret mitt, så jeg må nok hente inn vifteovnen så jeg ikke sitter å fryser 🥶

Håper du får en fin tirsdag 🥰

 

#hverdagsliv #blogg #minblogg #katteliv #arbeid

2 kommentarer
      1. Ja bÃ¥de og… Jeg blogger fortsatt pÃ¥ Nouw, men syntes at det er sÃ¥ vanskelig Ã¥ holde følge med dere som er her. SÃ¥ derfor bestemte jeg Ã¥ poste de samme innleggene her ogsÃ¥, og være litt mer her inne. Det har skjedd en del nye ting her, sÃ¥ det er litt Ã¥ sette seg inn i 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg