Kan ikke påstå at det har skjedd så mye i dag 🤷‍♀️

Heisann og god kveld!

Som du kanskje ser på bilde, så har det vært og fortsatt er tåke her i dag. Temperaturen har ligget rundt +3,4C det meste av dagen.

Forkjølelsen ser ut til å snu, for i dag følte jeg meg litt bedre igjen. Jeg har ikke noe å måle feberen med for øyeblikket, men det kjennes ikke som om jeg har noen. Føler meg bare slapp og sliten, samtidig som desen ikke har gitt seg med å renne… Bare på et par dager har jeg snart brukt opp et stor pakke med papirlommetørkler, men jeg fant noen flere i skapet så jeg slipper å bruke dorullen om det fortsetter noen dager til 🤧

Det skjer jo ikke så mye spennende når man er bare inne og er syk. Ikke det at jeg har orket å gjøre så veldig mye heller. Det mest spennende jeg har gjort i dag, er å skifte batteri i t-lysene mine og AAA-batterier i de lange lysene mine. Så har jeg satt bort igjen eskene med DVD’er, ettersom jeg ikke fant noe flere filmer som fristet å se på.

Jeg hadde bestemt meg for å potte om Aloen min i dag, for jeg mente jeg hadde nok jord til det. Dessverre så var det ikke nok, så jeg må vente. Er formen enda litt bedre i morgen, skal jeg ta meg en tur ned på Plantasjen å kjøpe mer jord. Tenker jeg kjøper et par store sekker, for jeg skal jo plante Coleuser stiklingene + fylle på mer der det har blitt lite. Det som blir spennende er å se om jeg klarer å komme meg ut av Plantasjen uten å kjøpe noe annet enn jord, for det skjer nemlig ikke så ofte 🙈

Hadde tenkt å gå på nabobesøk i bloggblokkene i dag, men kjenner at jeg ikke orker det akkurat nå i kveld. Så jeg stikker heller innom i morgen i stedet.

Håper du har hatt en fin søndag 🥰

12 kommentarer
    1. Kom hjem fra en tur i går kveld. Besøkte stede hvor Birken starer Rena, har en bekjent som bor der og det var tid for oppdateringer. Men det blir lenge til neste gang tror jeg. Men en sak og opplevelse var det men det er en liten stile plass. Må sjekke TV-helga i løpet av uka. Ellers fikk jeg ei fin jakke lørdag til halv pris. Jakka er av merke Twentyfour som jeg betalte 750,- kroner for mener jeg. Det var et godt kjøp mener jeg. Man trenger noe nytt av og til. Ny uke er her og jeg mener at jeg skal til tannlege onsdag. Må ta frem tannbørste og skjerpe den biten der. Men nå skal jeg pakke og rydde litt. Ha en fin dag.

      1. Ja man må fornye garderoben innimellom, og det var en bra pris på jakka. Jeg har aldri vært på Rena noen gang. Birken er noe jeg av og til har sett på, når noen jeg kjenner har vært med. Ha en fin mandag.

    2. Håper formen er enda bedre idag! Jeg har en sekk med jord som ligger i garasjen, så må ta den inn og tine opp. Skal så litt + sette igang noen knoller. Her er det foreløpig grått og regn idag, men bra at det ikke er glatt på veiene og at snøen smelter. 😀 Ha en fin mandag! 🤗

      1. Formen er heldigvis bedre igjen i dag, og det er så godt. Jeg har pleid å ha jordsekker på balkongen, men nå har jwg ingen. Bare en inne som det er veldig lite igjen i. Jeg skal plante Georginene mine denne uka, når jeg får kjøpt jord. Været har vært nydelig hele dagen, og jeg tok en kopp kaffe på balkongen tidligere. Rene sommeren 🥰 Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    3. Syns du skal ha med deg mer enn jord ut av plantasjen, jeg. Det gjør godt :). Men bruker du vanlig jord når du planter om Aloe’n? Har en jeg har prøvd å ta livet av med ikke å plante den om, nå tror jeg at jeg lykkes snart… om jeg ikke gjør noe.
      Noen gang har en ikke kapasitet til å dra på besøk, verken her eller der – det vet jeg mye om:). Nyt mandagen og fortsatt god bedring <3

      1. Det er vel fare for at jeg får med noe mer enn jord er jeg redd for. Har jo ikke plass…. Jeg vet faktisk ikke om jeg kan bruke vanlig blomsterjord på Aloen. Det har jeg ikke tenkt på, men må spørre om det. Ha en fortsatt fin mandag 🤗

      1. Formen er ganske fin i dag, feberfri og nesen renner ikke lenger som en lekk vannslange. Det er slitsomt å reise, selv om man ikke har noen utfordringer. Så jeg kan tenke meg at du ble sliten. Ikke så mye annet å gjøre enn å hvile og hente seg inn igjen da. Masse klemmer
        🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg