Julemusikk på radioen, og crush genseren vokser

Høstsol

Hei og god kveld!

Ut startet dagen med regnvær som holdt det gående i noen timer. Først nå like før sola gikk å la seg, tittet den fram et lite øyeblikk. Temperaturen har ligget rundt +7,5C, men nå i kveld har den sunket ned til +5,4C.

Ute på kjøkkenet strømmer julemusikken fra radioen. Jeg bruker å ha den innstilt på P7 Klem, og de begynner alltid tidlig å sende julemusikk. Nå kunne jeg selvsagt ha skiftet kanal, men nei jeg liker å høre alle de klassiske sangene 🎅🤶

Formen har ikke vært helt på topp i dag, ettersom jeg våknet med sår hals og feber. Har derfor valgt å holde meg inne og slappe av. Droppet også strikkekinoen i dag, og det var ekstra irriterende for de skulle vise den norske filmen “Jentetur”.  Ikke så mye å gjøre med det, men jeg skal nok få sett filmen en annen gang.

Jeg har brukt dagen på å strikke på Crush genseren min, og har kommet et stykke på bolen allerede. Jeg har fortsatt en følelse av at den er for liten, så jeg tror det er på tide å tre halvparten av maskene på en tråd å sjekke bredden på bolen. Kjedelig å måtte rekke opp, og i alle fall om jeg har kommet veldig langt.

Det blir kanskje en julekonsert til på Bestisen og meg. Kommer litt ann på finansene, men er de på plass så bestiller vi billetter til en konsert i Lørenskog kirke i desember. Vi var i samme kirke for noen år siden til en fin og tradisjonell julekonsert. Etter det jeg har lest meg til så skal dette være noe av det samme. Jeg er forresten døpt i den kirken 😊

Snart er det på tide å medisinere Vinja, men først skal jeg betale unna noen regninger som snart forfaller.

Håper du har hatt en fin mandag 🥰

 

10 kommentarer
    1. Oj, julemusikk allerede…jeg er nok treigere, venter til i desember. Håper du føler deg bedre snart. Ikke godt å hangle, så god bedring. Håper også genseren ikke behøves å rekkes opp. God kveld til deg. <3

      1. Ja P7 Klem begynner alltid i november, og normalt pleier jeg å skifte til en annen kanal til desember. Denne gangen får den bare stå, og så nynner jeg litt hver gang jeg er innom kjøkkenet 😊 Feberen er litt lavere nå i kveld, men halsen er ikke helt god. Jeg har hjemmekontor i morgen og etter det retter det seg vel. Jeg har lagt bort genseren nå, og skal jeg måle i morgen så får vi se om den passer. Ha en fortsatt fin kveld du også 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Jeg tenker at innen jeg skal på jobb nede i byen på onsdag er det bedre. Pleier som regel å skifte kanal når P7 Klem begynner med Bjelleklang og på låven sitter nissen, men i år lar jeg være og koser meg med julemusikken hver gang jeg er innom kjøkkenet.

    2. Koselig med litt julemusikk nå også, for førjulstida er den beste og gjør ikke noe om den varer lenge. 🎄🕯️ Ergerlig å bli syk, – håper på en rask bedring! 🤞🥰 Det er lurt å sjekke str. før man har kommet langt, – er jo så irriterende å rekke opp igjen, men ingen vei utenom om den blir for liten. Håper du slipper! 🥺

      1. Julemusikk er veldig koselig og man blir aldri helt lei den 🎅🤶 Jeg tenker nok at jeg er i bedre form etter en dag eller to. Dessuten har jeg hjemmekontor i morgen, og da kan jeg ta det litt med ro. Jeg håper virkelig at jeg slipper å rekke opp genseren, men må jeg så må jeg. Klems 🤗

    3. Julemusikk alt nå sier jeg nei til. Ser frem til en rolig helg men jeg har nok av planer. En kaffeavtale enten i Hokksund eller Kongsberg, klippe meg og vaske masse tøy. Ellers vaske stua og kanskje kaste noe jeg er lei av. Blir visning av huset i Lier søndag men blir neppe solgt i år. Huset er prissatt til litt under 5 mill kr. Så ting skjer. Ringte etter mat fra Peppes og ville ha kylling. Men kokken så feil så vi fikk 1 person kylling gratis. Litt flaks må man ha. Sjelden jeg ringer etter mat så der var jeg heldig. Ha en fin dag.

      1. Normalt så hadde jeg nok ikke satt på noe julemusikk, men syntes jo det er litt hyggelig da 😊 Ser ut til at du har nok på timeplanen denne uken. Det tar tid å rydde og få solgt en bolig. Det har hendt at jeg har fått feil hos Peppes også, eller at de ikke har hatt liten pizza å så har jeg fått betale mindre. Ha en fortsatt fin dag.

    4. P7 Klem pleier vi å ha stående på hele dagen i desember på jobb.🎄🎅🏻
      Det er koselig å høre på julemusikk.🎅🏻
      Høres spennende ut den genseren din.🧶
      Håper du blir frisk veldig fort.🤗

      1. Formen er mye bedre igjen i dag, så det går den rette veien 😊 Det var nok litt tidlig med julemusikk, men veldig koselig når jeg svinger innom kjøkkenet. Tror genseren blir veldig fin når den blir ferdig. Garnet er mykt og behagelig, og den blir deilig å ha på når det blir kjøligere ute. Ha en fortsatt fin tirsdag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg