Juleferie og dose 3 i morgen

Image by ronstik from Pixabay
Image by ronstik from Pixabay

Heisann!

Ute er himmelen blå og snart har sola også stått opp, tar litt lengre tid nå på vinteren. Temperaturen ligger på +3,8C nå på formiddagen.

Det beste med denne torsdagen er at det er den første dagen i juleferien min. Å foran meg ligger det mange herlige fridager, som skal nytes fult ut 😊

For en halvtime siden fikk jeg en SMS fra vaksinesenteret i bydelen, som informerte meg om at nå kunne jeg bestille time til dose 3. Jeg tenkte at det var ikke noe å vente med, så jeg logget meg inn å bestilte time med en gang. Kunne velge mellom 17.12, 20.12. og 21.12. Jeg valgte den 17.12. kl 10:15, altså i morgen. Jeg fikk jo ingen bivirkninger, annet litt vondt i armen, av de to første dosene men man vet aldri, så derfor tenkte jeg at det var greit å ta vaksinen før helgen. Hvis jeg skulle reagere, så slipper jeg å gjøre det de siste dagene før julaften. For da har jeg mer enn nok å drive med…

Ettersom det er så mildt ute står balkongdøren åpen, sånn at jeg kan få luftet ut den innestengte luften i stua. Vinja syntes dette var helt topp, og løp ut og inn i vill fart en god stund. Nå har hun lagt seg i sofaen, og ligger der å hviler seg litt.

Jeg har ikke spist frokost enda, men nå tenkte jeg at jeg skulle gå å ordne det før jeg hopper i dusjen for å gjøre meg klar til å dra ned å fikse neglene 😊

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰

#juleferie #dose3 #covidvaksine #været #hverdagsliv #torsdag

 

6 kommentarer
      1. Vaksineringen gikk veldig greit i dag, og jeg merket nesten ingenting 🥰 Veldig godt å bli ferdig med det i god tid før jul, i tilfelle noen bivirkningen skulle dukke opp. Så langt merker jeg ingenting.

      1. Ble litt rasket over da jeg fikk SMS om at jeg kunne bestille time allerede nå. Som jeg forsto det var det ikke min tur før ut i januar, men jeg klager ikke. Greit å være ferdig. Lykke til når det blir din tur, kanskje det blir skjøvet fram.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg