Jon Blund kom alt for tidlig i går 💤

Heisann og god formiddag!

I går snødde det til tider ganske heftig, og det som la seg på bakken smeltet fort igjen. I dag er det overskyet, og det ser ikke ut til at det skal bli noe mer snø i følge yr.no. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +3,3C.

I går ettermiddag laget jeg meg en stor gryte med Chili con Carne, som hadde mer spark i seg enn den jeg laget sist helg. Enda det var en sånn ferdig pakke fra Toro. Etter å ha spist lot jeg den stå på ovnen for å avkjøle seg før jeg satte den i kjøleskapet. Der sto den da jeg våknet til morgenen i dag 🙈 Nå er jeg usikker på om jeg skal tørre å varme den opp igjen i dag 🤔

Grunnen til at jeg ikke fikk satt gryta i kjøleskapet, er rett og slett for at Jon Blund kom å sendte meg inn i drømmeland der jeg satt i godstolen å så en film i går kveld. Han kom alt for tidlig, for jeg skulle bare se ferdig filmen før jeg ryddet opp å satte inn maten i kjøleskapet. For å si det sånn, jeg husker ikke så mye av filmen for jeg sovnet fort å kom ikke til meg selv før Vinja vekket meg til morgenen i dag. Helt håpløst, men lite å gjøre noe med…

Det var jo Stjernekamp i går også, hvor deltakerne fikk prøve seg på Storband og Latino. Jeg syntes de var ganske jevne, men Odd René var nok hakket bedre enn de andre etter min mening. Til slutt var det Tone som måtte reise hjem, og så var de bare 3 igjen. Det vil vel si at det er bare 2 program igjen, før vi vet hvem som vinner.

Så forresten et innslag i går om at Maskorama snart er tilbake, men ikke når det var. Så derfor var jeg nettopp inne å sjekket nå, og det ser ut til at de har oppstart 11. november 😊 Gleder meg veldig til det begynner, for det er så spennende å forsøke å klure ut hvem som er bak maskene 🤔

Planer for søndagen? Absolutt ingen, skal ta dagen akkurat som den kommer 😊

Håper du får en fantastisk søndag 🥰


8 kommentarer
    1. Det beste er jo å sove i senga, men håper formen er bra likevel! Vi har spist gryterett som har stått utenfor kjøleskapet ett døgn, og det har gått bra. Nå har det blitt hvitt her, – håper den forsvinner igjen, for det er for tidlig med snø synes jeg. Ønsker deg en fin søndag! 🤗

      1. Ja det er nok det, og jeg kjenner det på nakken. Så det blir senga i natt 😉 Det går nok greit med gryteretten, for det var ikke noe som var rått og jeg kommer til å varme den så den koker. Hadde nok verre om det hadde skjedd om sommeren. Litt vel tidlig med snø enda syntes jeg, kan godt vente en måned til før den kommer. Ha en fin søndag 🤗

    2. Den gryta må du nok bare kaste. Kjøttdeig i romtemperatur i mange timer er ikke greit…Den er nok helt på grensa.
      Man blir trøtt på denne årstiden…God søndag! 🙂 klems…

      1. Jeg tror kanskje at gryta er innafor, om jeg koker den opp så den blir kokende varm. Har bestemt meg for å gjøre et forsøk i alle fall 😉 Så lenge jeg ikke blir kald, så blir jeg ikke så trøtt. Jeg var ute i går og frøys seg selv med mye klær på, og det var nok derfor jeg var så trøtt og sliten i går. Klems 🤗

    3. Her er det samboeren som styrer fjernkontrollen, og jeg fikk med meg både Skal vi danse og Stjernekamp før Jon Blund kom og hentet meg 🤗 Håper dagen din blir god og fin! 🥰

    4. Fort gjort at man dupper av i godstolen på kvelden.😅
      Vi har ikke sett Stjernekamp enda, men satser på å få sett den i løpet av kvelden.
      Håper du får kost deg med filmen i kveld.🤩👌🏻

      1. Noen dager er det veldig lett å sovne i godstolen når man er sliten. Nå som Stjernekamp går mot slutten er det ekstra spennende å se hvem av de gjenværende som vinner. Jeg storkoste meg med både film og serie i går. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg