Jon Blund har vært veldig raus med søvnpulveret sitt

Heisann!

Ute er det litt overskyet i dag, men jeg kan se at sola prøver å komme igjennom. Temperaturen ligger på -9C 🥶

Jeg har brukt formiddagen på å rydde på kjøkkenet og få unna oppvasken, samt å vanne og spraye plantene mine. Den nyeste Smaragdpalmen min stortrives, og har kommet med mange nye stilker etter at jeg kjøpte den. Den jeg arvet av en avdød nabo har 3 gamle stilker, men vil ikke komme med noen nye. Ser jo frisk ut ellers, men er jo veldig strantete. Kanskje det skjer noe når våren begynner 🤔

 

Bilde er printscreen av en video på You Tube

Etter at jeg hadde spist middag i går, ble jeg så trøtt og sigen i kroppen at jeg bestemte meg for å bare lukke øynene en liten stund. Da var ikke Jon Blund sen om å komme på besøk, og han var ganske raus med søvnpulveret sitt. For jeg forsvant inn i drømmeland og ble der i 3 timer. Når jeg kom til meg selv, satt Vinja oppå magen min å så litt irritert på meg. For det var gått nesten 1 time over tiden for medisinen hennes.

Etter å ha gitt Vinja medisin laget jeg meg en kopp kaffe å satt en stund å så på tv innen jeg krabbet under dyna.

Jeg hadde ikke før lagt hode på puta innen Jon Blund var på plass, og nok en gang var han raus med søvnpulveret å inn i drømmeland forsvant jeg. Når morgenen kom sov jeg så hardt at jeg ikke hørte alarmen ved 9 tiden, men våknet av meg selv 1 time senere. Det er sjelden jeg husker drømmene mine, men når jeg kom til meg selv gjorde jeg det og det skjedde veldig mye… Hadde det vært en bok, tror jeg nesten at det hadde vært en bestselger, hihi 😆

Nå skal jeg gå ut med en haug med papp som jeg har samlet opp, og så skal jeg sette meg godt til rette i godstolen med strikketøyet. Det er på tide å bli ferdig med Sofie sjalet mitt, for jeg verker etter å begynne på EBBA genseren 😉

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰

14 kommentarer
    1. Så bra han delte villig vekk av søvnpulveret! Så lang soving på ettermiddagen gjør ofte at det tar lang tid å sovne seinere, med det gikk bra! 👍 Kos deg med strikking, og håper det ikke er så lenge før du får begynt på det nye prosjektet ditt! 🤗🧶

      1. Vanligvis er det umulig å sove til natten når man har sovet så mye på ettermiddagen, men denne gangen gikk det veldig fint. Jeg har ikke fått strikket så mye på sjalet de siste dagene, holder på å miste hud igjen å da hekter garnet seg opp. Klems 🤗

    2. Sola har kommet her nå.. alltid glad for å se sola , selv om vinduene ikke er pussa på ei stund..hehe.. 🙂 Jeg er ikke så flink med planter, så må bytte ut ganske ofte..men har ikke så mange da.. 🙂 Sjelden jeg husker drømmer ..men av og til er di veeeldig tydelige for meg når jeg våkner.. Klem og fin dag videre <3

      1. Sola holder seg oppe lenger og lenger for hver dag, men i dag glimrer den med sitt fravær. Hihi, nei vinduene får være upusset her en stund til her, ettersom det er så kaldt ute. Jeg endte opp med å kjøpe en ny Calathea i går hos Kiwi, men den ble utsatt for kulde å henger litt. Håper den klarer seg. Jeg sover ikke så hardt og lenge av gangen til vanlig, så det er ikke ofte jeg huser drømmene mine. Gøy når jeg gjør det. Ha en fin lørdag 🤗

    3. Bra at du har fått rikelig med søvn for det er viktig. Min søster får dra hjem enten i dag eller i morgen. Så det var ille nok men kunne vært ,mye verre. Det er mildere nå men det er snø i lufta. Bruker brodder hver dag nå. Det er helg og jeg skal egentlig ikke gjøre så mye men litt handling blir det. Regner med at jeg leverer en lotto i dag – vinner sjelden men må jo delta. Nå skal jeg innom kiwi på veien hjem,. Ha en fin kveld.

      1. Ja det er viktig med nok søvn, sånn at både hode og kroppen får den hvilen den trenger. Så godt at søsteren din får komme hjem igjen, og så håer jeg at hun blir helt bra fort. Man må bruke brodder hele tiden nå for det er så mye is over alt, og lett å gå over ende om man ikke passer på. Her går det i baking av fastelavnsboller i dag, og så snart ovnen har gått opp skal de inn for steking. Ha en fin lørdag.

      1. Jeg legger meg nok litt for sent til vanlig, og da har det lett for å bli litt urolig og lite søvn. Godt når jeg endelig sover lenge uten å være våken i løpet av natten. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg