Jon Blund hadde visst mye å gjøre i går…

Image by annmariephotography from Pixabay

Heisann!

Ute er bakken fortsatt dekket av snøen som kom på kvelden og natten til i går. Det er klarvær ute, men kaldt 🥶 Temperaturen ligger på -6,1C.

Det ble lite søvn på meg i natt også, men denne natten var det ikke for at jeg satt opp alt for lenge. Jeg var stuptrøtt på kvelden, og la meg ganske tidlig til meg å være. Med samme jeg slukket lyset og pakket dynen rundt meg ble jeg lys våken. Jon Blund glimret med sitt fravær i flere timer, han var vel opptatt på annet hold. Litt mer våken enn i går, men ikke særlig mye, jesp!

I dag er det en sånn dato som bare kommer en gang, 22.02.22. Min eldre nabo har fødselsdag i dag, og jeg skal ned å kjøpe noen blomster til henne litt senere i dag 🥰

På søndag heklet jeg klar den svarte duken jeg begynte på i januar måned. Skal vise den i eget innlegg. Ville få den ferdig sånn at jeg kunne få lagt den på, og sånt straffer seg litt…

Duken ble ferdig den, men det ble også skuldrene mine. Spesielt den venstre som nå har fått en betennelse som plaget meg noe. Det var litt derfor jeg ikke var på bloggen i går å kommenterte som jeg hadde tenkt til. Ettersom jeg tok det med ro i går, har det blitt litt bedre igjen. Godt er det, for jeg har noen arbeidsdager foran meg som jeg gjerne vil gjennomføre.

Kaffepausen er over, og arbeidsoppgavene venter… Håper du får en fantastisk tirsdag 🥰

 

 

12 kommentarer
    1. Ikke alle netter er like godt. I natt ble jeg liggende å se på en skikkelig lysende måne! Ja, det er en spesiell dato i dag. Rart å se de tallene som passer sammen. God bedring med skuldra di og ha en fin dag 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Jeg liker nok best å hekle, men det er også det jeg får mest vondt i skuldrene av.
        Har egentlig to svarte duker til jeg skulle ha laget, men jeg får nok la det vente litt til.

    2. Spesiell dato i dag ja, måtte lage et innlegg med den jeg også 😉

      Rart det der, at samme hvor trøtt en er når man legger seg, så er en plutselig helt lys våken. Var sånn med meg i går kveld også. Sovnet ikke før rundt kl 2. 😉

      1. Den første spesielle dagen denne måneden 02.02.22 gikk meg hus forbi, men denne husket jeg 😉
        Noen ganger kan jeg gå nesten en uke før jeg får sove ordentlig, men jeg håper ikke det er sånn denne gangen. Kjenner at jeg begynner å bli ganske sliten av dette allerede nå.

    3. Det snør litt ute så det blir nok glatt i morgen regner jeg med. Blir ikke så mange timene med søvn jeg får for tiden, veit ikke hva årsaken er. Men håper det retter seg. I perioder er et slik, kanskje jeg rett og slett skulle unne meg en reise og sove på hotell en natt eller to. Det kan man ha godt av og se nye ting og inntrykk. Trenge litt fri snart og skal ha ei uke i mars, så det er tid til og sjekke flere ting i så måte. Dette blir en rolig aften slik jeg liker det. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg