Jon Blund hadde ikke hastverk

Image by Jill Wellington from Pixabay
Image by Jill Wellington from Pixabay

Hei og god morgen!

Det blåser i trea i dag, og det ser ut til å ha kommet et tynt teppe med snø i løpet av natten. Temperaturen ligger på +1,4C.

Vinja sitt morgenstell er unnagjort, og hun sitter i vinduet inne på kontoret mitt å kikker ut på været. Om ikke lenge hopper hun nok ned å går å legger seg i sengen min, for å ta seg en morgen/formiddagslur 😴

Selv sitter jeg klar foran jobb PC’n for å starte første arbeidsuke etter juleferien. I forrige uke var jeg jo syk, så oppstart ble en uke senere enn jeg trodde. Prioritering av arbeidsoppgavene er satt, men først skal jeg lese meg igjennom alle mailene som har kommet siden jeg tok ferie. Det var ganske mange, og kommer nok til å ta litt tid tenker jeg.

Jeg kom meg sent i seng i går, og var ganske trøtt når jeg slukket lyset… Fikk jeg sove? Å nei da, Jon Blund lot vente på seg han. Vet ikke om det var forsinkelser når han skulle fylle opp sekken med søvnpulver. Omsider kom han og jeg fikk noen få timer på øyet innen det var på tide å stå opp å starte arbeidsdagen.

Den første kaffekoppen ble en sterk en, og jeg kjenner den begynner å gjøre underverker for kroppen og hode ☕

Håper du får en fin tirsdag 🥰

#tirsdag #januar #arbeidsdag #trøttitrynet #katteliv #været

 

15 kommentarer

Siste innlegg