John Lundvik – Änglavakt – Melodifestivalen 2022

Heisann!

I gĂ„r sĂ„ jeg pĂ„ den 2 semifinalen i svenske Melodifestivalen “Mello” og jeg kan jo med en gang  si at nivĂ„et pĂ„ showet og lĂ„tene er noe helt annet enn pĂ„ den norsk. Ja for den norske syntes jeg virkelig er noe tragiske greier i Ă„r. Sikkert mange som er uenig med meg, men sĂ„nn er det.

At jeg digger John Lundvik er ingen hemmelighet. Han har sĂ„ mange flotte lĂ„ter, og jeg blir helt mo i knĂŠrne nĂ„r han synger. Da jeg oppdaget at han var med dette Ă„ret ogsĂ„, var jeg spent pĂ„ hvilken lĂ„t han kom med. Det ble en pĂ„ svensk, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt den etter at jeg hĂžrte den fĂžrste gangen, men det er mange. Det svenske folket likte tydeligvis lĂ„ten ogsĂ„, for han ble stemt fram til finalen 😊

Lytt og nyyyyt đŸ„°

2 kommentarer
    1. Skal innrÞmme at jeg har ikke hÞrt pÄ noe som helst som har med Grand Prix Ä gjÞre.. verken norsk eller annet..
      Men hĂžrte pĂ„ den du la ut her, og den var fin, ja 😊
      Ha en flottersfin kveld ❀

      1. Det er nok ikke alle som er like opptatt av MGP som jeg er, som har et elsk/hat forhold til hele greia 😉
        John Lundvik er en herlig fyr, som har en stemme som fÄr knÊrne mine til Ä visne bort, hihi.
        Ha en fin tirsdag đŸ„°

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg