Jippy jeg vant 🤩

Heisann!

Ute er det litt overskyet som det har vært de siste dagene. Temperaturen har lagt seg på +3C.

Jeg har vært litt fraværende igjen på bloggen, dels for at skulderen min har vært vond men også for at jeg ikke har hatt noe energi til å få tanker og ord fra hode og ut i fingrene.  Sånn blir det bare i blant, og det er ikke så mye jeg kan gjøre med det.

På fredag var jeg jo på “Musikkbingo” på Veiviseren i Lørenskog Hus, og vi ble ganske mange denne gangen rundt bordet vårt. Bestisen og jeg hadde avtalt med en av strikkejentene å komme tidlig, for å holde av bord og sette til et ekstra. Det var jammen godt at vi gjorde det, for det har aldri vært så mange der som på fredagen. De måtte hente inn flere bord og stoler for at alle skulle få plass. Hadde vel ikke de store forhåpningene om å vinne, men til min store overraskelse fikk jeg 4 rette rader. Jeg var litt distrahert mot slutten, å så ikke at radene var på plass før det hadde gått en stund 🙈. Godt jeg oppdaget det før noen andre ropte BINGO. Premien var 2 billetter til Stand-Up Klubben på Vasshjulet 2. mars. Å jeg som trodde at jeg hadde brukt opp all vinnerlykken min…. 😉

Etter bingoen var ferdig dro Bestisen og jeg innom Kiwi og handlet. Jeg var tom for brød, melk, middag og kattemat.

I går hadde jeg store planer om å tømme skittentøys boksen, og la vaskemaskinen få jobbe litt. Så har jeg jo Vinja da, og hun hadde klart å kaste opp utover den ene ryen jeg har på hver side av sengen. Så da fikk de første prioritet i stedet. Alltid kjedelig når pus kaster opp, men enda mer så når det skjer på tepper/ryer.

Forrige helg klippet jeg på nytt ned Avokado plantene mine, og i går oppdaget jeg at det hadde kommet ut nye skudd både på den opprinnelige stammen og på den jeg klippet ned. Jeg må se å få kjøpt høyere potter til dem, for det ser ut til at røttene trenger mer plass. Håper de har noe jeg kan bruke enten på Plantasjen eller Hageland.

Jeg har ingen planer for denne søndagen, og jeg tenker jeg skal benytte sjansen til å senke skuldrene og bare slappe av. Sitter å hører på musikk av Gardian Angel, som brukes til healing og avslapping. Hvilepulsen sank raskt ned i 51 da jeg satte den på og jeg kjenner ro i hele kroppen, så behagelig 💓

Det er jo morsdag i dag, og jeg vil passe på å ønske alle mammaer med dagen å håper dere blir tatt godt vare på i dag.

Håper alle får en fantastisk søndag 🥰

29 kommentarer
    1. Gratulerer! 🥰 Så moro at det endelig ble din tur! Kos deg på stand-up når den tid kommer! Søndag er en dag for avslapning, så nyt dagen! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Ja dette var veldig gøy, og jeg gleder meg til Stand-Up. Vi blir flere som skal gå sammen, for jeg var ikke den eneste som vant billetter. Det gjorde også mannen til en av strikkejentene. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    2. Tusen takk for varme tanker. Gratulerer med gevinsten – håper det blir en fin opplevelse. Har tatt den pause fra lotto og den slags nå. Blir fort stress når men må sjekke tall gjerne 3-4 ganger i uka. Hadde 169- kroner der som jeg nylig overførte. Men stater vel opp igjen om noen uker. Måtte bare ut en tur men småglatt enda noen steder. Litt tidlig med kun joggesko enda. Det er morsdag i dag så mor ringte meg. Far hadde blitt 95 år i dag. Hun hadde fått besøk av en bekjent som ikke hadde hørt at far var borte. Han hadde ringt på og sang burstasangen til far men da han fikk høre at far var dø ble det en annen tone. Mor tok det med godt humør og lo nesten av det, så hun takler dette bra. Nå venter torsk til middag her. Ha en fin kveld.

      1. ❤️ Huff det ble nok litt klein for han som kom for å synge, og godt at din mor tok det pent. Tusen takk, skal bli gøy å gå på Stand-Up, noe jeg ikke har gjort før. Jeg abonnerer på lotto og extra som trekkes automatisk, og vinner jeg får jeg melding på telefonen. På den måten slipper jeg å sjekke selv, om jeg ikke er veldig nysgjerrig da. Jeg laget en stor Meksikansk gryte i går, og det er mer enn nok igjen til i dag. Så det tar jeg til middag om ikke så lenge. Ha en fin kveld du også.

    3. Så morsomt at du vant!🤩🎁🎉👌🏻
      Håper søndagen har vært fin med god musikk og full avslapping.🤗
      Kos deg resten av kvelden!🤗

    4. Grattis med vinnerlykke! 😀 Huff, så kjedelig med oppkast på tepper og tekstiler. Men du har vel rutine på hvordan du takler dette. Min “hvilepuls” lå på godt over 100 hele tiden mens jeg var i dåpsselskap i dag. Denne kroppen lever fort… Men koselig var det! 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Det er ikke første gangen Vinja kaster opp på filleryen, så dette kan jeg selv om det er irriterende. Npr jeg var på jobb eller var i situasjoner hvor jeg ikke var helt komfortabel var hvilepulsen opp under taket. Noen ganger kan jeg få høy puls hvis jeg spiser noe jeg ikke tåler 🙈

    5. Så hyggelig at du vant, her kan du bare glede deg videre… 🙂 flott premie.
      Håper dagen ble fin! Deilig å være litt hjemme og ordne med planter og slikt. Nå begynner vi jo å se sola mer og mer. Det er så deilig…Klem..

    6. Alltid artig å vinne! Gratulerer 😀

      Jeg har også vært litt fraværende noen dager, og det har vært godt. Vært litt tom for ord selv, og kjent at jeg trengte å slappe av fra sosiale medier. Så det blir ikke siste gangen 😉 God mandag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg