Jeg var solist, og Vinja koret 🎶

Heisann!

Som jeg fortalte i går skulle Vinja til dyrlegen, for stoffskiftekontroll og blodprøve. Jeg kan jo si med en gang at damen ikke var fornøyd. Med det samme jeg stengte soveromsdøra, for at hun ikke skulle gjemme seg under senga begynte det…..

 

Hun satte i gang med høylytt sår mjausing, som ikke ga seg før jeg satt å ventet på å komme inn til dyrlegen.

Som alltid sang jeg i bilen til musikken, og Vinja koret alt hun kunne. Jeg burde egentlig ha filmet seansen, for det var egentlig litt fornøyelig å høre på.

Hun var snill og stille inne hos dyrlegen sånn at det gikk greit å ta blodprøven. Senere på dagen fikk jeg beskjed om at stoffskifte hennes var høyt, så dosen på Apelka må økes fra 0,25 ml til 0,30 ml morgen og kveld.

På veg hjem igjen var Vinja ikke like verbal, men noe mjausing ble det jo. Vel hjemme løp damen rundt i alle rom, for å sjekke at alt var som det skulle. Hun måtte ut på balkongen også for å sjekke der 😉

Nå ligger hun å koser seg i fanget mitt og maler høyt 😺

8 kommentarer
    1. Det er styr det med å komme seg til dyrlegen…Samme med min katt…Akkurat slik du forteller det.
      Håper det går greit med medisin og sånn da <3
      Ønsker dere en fin fredag, klemmer…

      1. Det har heldigvis blitt lettere å dra til dyrlegen nå som jeg har bare en katt. Allikevel blir det en del styr, spesielt siden Vinja ikke liker reiseburet eller bilturen. Så lenge jeg får vite doseringen med medisinen går det greit. Ha en fin lørdag 🤗

      1. Ja nå kan både pus og jeg senke skuldrene inntil neste gang hun skal av gårde. Dyrlegen vil jo ha henne tilbake igjen neste måned, men jeg må bare se hva jeg råd til. Hihi, vi fikk nå i alle fall brukt stemmen begge to på torsdag 😉 Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg