Jeg var på farten, og da hadde bloggen en hviledag

Image-by-Bittermuir-from-Pixabay

Heisann!

Ute er det enn så lenge oppholdsvær, og jeg kunne faktisk se litt blå himmel tidligere i dag. Temperaturen ligger på +10C.

I går fikk bloggen hvile ettersom jeg ikke var hjemme før sent på kvelden. Jeg var med på noe veldig spennende og interessant, som jeg kommer til å fortelle mer om i et eget innlegg. Forhåpentlig litt senere i dag 😉

Til tross for at jeg var sliten fra i går, så kom jeg meg opp tidlig i dag allikevel. Ikke for at jeg måtte, men syntes det var greit å komme i gang med dagen.

Bankkontoen var fylt opp igjen i løpet av natten, så jeg satte meg ned å betalte de regningene som var kommet til nå. Noen av dem forfaller ikke før i slutten av måneden, men jeg syntes det var greit å bli kvitt dem. På den måten føler jeg at jeg har litt mer kontroll på hva jeg kan bruke til neste påfylling 😉

Vaskemaskinen er akkurat ferdig med en stor ladning, så jeg får vel se å henge det opp innen jeg gjør noe mer.

Snakket med Bestisen tidligere på formiddagen, og ble enig om å møtes for å dra en tur på Plantasjen oppe ved Olavsgård hotel. Hun skal ha noen planter til det ene vinduet sitt, og jeg skal ha høstlyng til balkongkassene.

Håper du får en flott fredda 🥰

8 kommentarer
    1. Fornye med planter er sÃ¥ godt. Og noen ganger har en ikke tid til Ã¥ blogge, slik mÃ¥ det bare være. Jeg har blogga mer i det siste, for jeg har jobba lite den uka her – men tror det er mindre aktivitet her inne. Godt Ã¥ fÃ¥ rydde litt i hjemmet, prøver pÃ¥ det samme i dag. Riktig god og fin fredagsettermiddag. <3

      1. Ja her ble det visst fornyet litt vel mye planter etter besøket hos Plantasjen. Skulle jo bare kjøpe høstlyng og jord, men kom hjem med både en store Coleus og 6 mini-planter 🙈 Kjenner det ikke er så mye energi igjen til blogging om dagen, og enda mindre å lese deres innlegg og kommentere. Det kommer seg nok etter hver tenker, pleier i alle fall å gjøre det. Ha en fin lørdag, klem 🤗

    2. Greit når man kan betale regningene i god tid. En fin vane og prioritering. Sjøl må jeg spare litt penger til desember, bare ta seg selv i nakken. Det er nok av konserter og ting i desember så nå må planlegge. Nå blir det middag og så en tur ut. Ha en fin kveld.

      1. Jeg liker å være i forkant med regningene mine, noe som gjør at jeg har bedre oversikt over hva jeg kan bruke fram til neste påfylling. Jeg skal på flere konserter og tilstelninger helt fram til jul, og her om dagen kom det jammen en busstur også som jeg skal melde meg på. Da er det i alle fall greit å ha litt penger å rutte med. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg