Jeg tar ikke påskeferie riktig enda 🐣

Image by isi-reiki-easter

Heisann og god morgen!

Ute er det fortsatt en nydelig dag hvor sola skinner inn på veggen over skjermen min. Iflg yr.no så ser det ut som om det ikke fortsetter de to neste dagene, da har de meldt nedbør og ikke akkurat nydelig påskevær. Temperaturen har landet på +2,3C, så det er litt kjølig enda.

Arbeidsdagen er godt i gang og har vært det siden litt over kl 8 i dag. Jeg skal jobbe i dag og i morgen, men så er det påskeferie for meg også. Ettersom jeg var syk det meste av forrige uke, var det en del mailer å lese igjennom innen jeg kunne ta tak i arbeidsoppgavene som lå å ventet.

I går kveld satt jeg å de siste 3 episodene av påskekrim-serien Siste kapittel på app’n. Så de første 3 på lørdagen, og tenkte det var greit å se ferdig den serien innen jeg gikk løs på Shetland som også ligger på app’n. Av en eller annen grunn gjettet jeg meg ganske tidlig til hvem morderen var, om det var sporene eller om jeg bare hadde flaks vet jeg ikke 😉  Shetland er favorittserien min, og jeg har ventet på at den skal komme veldig lenge. Jeg følger Douglas Henshall som har hovedrollen på Twitter, og han har jo informert leserne hele tiden om hvor de var i innspillingen av sesong 6. Som ble kraftig forsinket pga covid, men nå er den altså her og jeg gleder meg sykt til å se hele serien sånnnestenmedengang 🤩 

Hva er så planer for denne dagen? Jo jeg skal møte Bestisen for å dra å shoppe litt til påsken.

Håper du får en fantastisk tirsdag 🥰

 

4 kommentarer
    1. Litt varierende skydekke her, men god temperatur. Jeg fikk etterhvert tatt en covid-test, og den slo ut på corona. Heldigvis er formen ganske god, og er glad jeg tok vaksinene! Lurt å handle til påske idag, for imorgen blir det sikkert mer trafikk.🐣

      1. Det var da enda godt at formen din ikke er så ille, men du får ta det med ro og ikke overdrive sånn at du blir fort frisk igjen 🥰
        Jeg fikk handlet det meste i går, men fikk ikke tak i kalkunbryst på ben hos Coop Extra. Så det skal jeg kjøpe i dag + litt annet godt 😉
        Fortsatt god bedring, klem 🤗

      1. Ja jeg likte den jeg også, litt sånn i samme stil som Agatha Christie 😊
        Jeg skal jobbe noen timer i dag også, og så blir det påskeferie på denne damen også 🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg