Jeg tar det rett fra springen jeg 🐱

Vinja Lillepuzdatter

Mjausann 🐱

Den siste tiden har Vinja blitt fiksert på at alt vann skal drikkes fra springen. Hun jamrer og bærer seg så fort jeg nærmer meg kjøkkenet. Vannkoppen hennes blir vasket hver dag, så det kan ikke være at hun ikke syntes den er ren.

Når jeg står opp og går ut på kjøkkenet løper hun føre meg, og hopper opp på benken og nærmest skaller til hånden min for å komme til når jeg fyller opp vannkoppen hennes. Da lar jeg vannet renne en stund i mens jeg rensker doen hennes, og da er hun som regel fornøyd når jeg kommer tilbake igjen og hopper ned.

Så lenge hun ikke maser hele dagen om å drikke vann fra springen er det greit. For jeg kan ikke la vannet renne i evigheter for å tilfredsstille henne. Ellers i døgnet får hun drikke vann av vannkoppen om hun er tørst.

Hun er jo søt der hun sitter lepjer i seg vann 🥰

 

4 kommentarer
    1. Hun synes nok det er best på den måten 😻 Hos oss tilsettes det endel klor, så pus foretrekker vanndammer ute, når det er mulig. Men om vinteren må hun få vann i skål inne.

    2. Supersøtt da! (Omgh hver dag?😱 jeg vasker vann og tørrfôr koppen til Baltazar en gang i mellom🤓🤪 her må det skjerpes skjønner jeg) God helg!

      1. Hihi, ja hun er søt der hun sitter 🥰 Det er nok ikke så farlig å vaske vannkoppen hver dag, bare meg som fikk den vanen når jeg hadde to katter som delte koppen. Matkoppen er jeg ikke så nøye med 😉 Ha en fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg