Jeg sov bort hele ettermiddagen og kvelden….

God kveld!

Jeg sa visst tidligere i dag at jeg bare skulle ta meg en liten lur før jeg laget meg middag….., vel den ble nok ikke så liten som hadde trodd den skulle være 🙈 Jeg forsvant inn i drømmeland rundt kl 17, og kom ikke til meg selv før kl var rundt om 20. Hadde det ikke vært for at Vinja hoppet oppå magen min å vekket meg, ville jeg vel ha sovet enda lenger tenker jeg. Godt jeg har noen som passer på og vekker meg, sånn at jeg ikke sover helt rundt.

Middagen jeg hadde planlagt, fiskeburgere og poteter, ble det ikke noe av. I stedet dukket jeg inn i skapet og fant fram en kopp med nudler, som jeg kun trengte å ha varmt vann i og så var maten klar.  Hadde sikkert vært bedre med fiskeburger og potet, men jeg syntes det var for sent å begynne med det. Disse nudelkoppene er kjøpt på Gigaboks og er litt større enn de man får i andre butikker, og om jeg ikke husker feil kommer de i 3 forskjellige smaksvarianter. Hvor av den ene er skikkelig HOT, men den tok jeg ikke i dag. Er nemlig fortsatt litt sår på tungen etter å ha spist salt lakris 😮

Vinja er ekstra mjausete i kveld, men jeg tror ikke det er noe spesielt hun er ute etter. Noen ganger er hun bare sånn og det kan være litt irriterende. Andre ganger sitter hun et eller annet sted i heimen, og vil at jeg skal komme dit hun er. Når jeg kommer så krever hun litt koz og så forsvinner hun. Helst skjer dette når jeg sitter godt innpakket i pleddet mitt og ikke har lyst til å pakke meg ut… 

Ellers så bruker jeg kvelden på YouTube, hvor jeg bla ser på en asiatisk dame som heter Phung Thi Chai (tror jeg), som har bygget et 2 etasjes hus til seg selv,  hønsehus, dam til fiskene sine, duehus, møbler mm. Hun bruker noe trevirke men for det meste går det i bambus, hvor mye festes sammen ved å binde eller surre rundt med langt gress. Jeg må si jeg er imponert hvor mye får gjort med enkle midler, og det er solide saker også. Hun lager tak og vegger ved å flette sammen blader og gress, og det er en fryd å se på hvor fint det blir. Syntes du det høres kjedelig ut, for noen kanskje det er det men jeg syntes nå det er interessant.

Hadde store planer om å gå på nabobesøk i bloggblokkene i kveld, men jeg tror jeg utsetter det til i morgen jeg.

Ha en fortsatt fin søndagskveld 🥰


4 kommentarer
    1. Ja, sånn kan det går om man skikkelig sovner under en liten hvil. Håper du fikk sove i natt da eller så du youtube? Artig med sånne kreative mennesker. Ha en fin dag 🙂

      1. Ja det kan du trygt si, og jeg burde ha satt på alarmen sånn at det ikke hadde skjedd. Nåja, jeg trengte det nok. I natt har jeg fått inn litt over 8 timer, selv jeg fulgte litt mer med på den driftige damen på YouTube 😊 Ha en fin mandag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg