Jeg skulle bare ha villfuglfrø 🙈

God kveld!

Etter at jeg hadde vært å fikset neglene mine i dag, dro jeg hjem og spiste en salat jeg hadde kjøpt på Meny. Så ringte jeg Bestisen og spurte om hun hadde noen planer, noe hun ikke hadde så vi bestemte å møtes.

Etter å ha hentet henne, dro vi opp på Plantasjen på Skedsmo. Der visste jeg at de hadde store dunker med villfuglfrø til 150,-. Må jo ha mat til fjærballene ute. Ble jo ikke bare frø vettu…. 🙈

Foto tatt med Focos
Foto tatt med Focos

Å nei da, det ble raskt noe mer…. Vi kom ikke lenger enn til de store bordene med mini-planter, og der fikk man 3 stk for 99,-. Fornuften sa meg at jeg ikke skulle kjøpe noen, for jeg har egentlig ikke plass til flere planter. Har jeg sagt det før? Å ja da, mange ganger. Jeg fant raskt 3 stykker jeg fikk lyst på, pluss 3 terrakotta-potter med skåler. Måtte jo ha noe større å plante de i. Når jeg kom hjem orket jeg ikke å begynne med noen omplanting, så jeg fant noen små potteskjulere å satte dem i så lenge. De klarer seg i de små pottene en liten stund til…

Så gikk ferden til Strømmen Storsenter 🚗

Foto tatt med Focos
Foto tatt med Focos

Vi kom ikke mange skritt inn på senteret før vi ramlet inn i veskebutikken, hvor både Bestisen og jeg skaffet oss en miniveske. Bestisen tok en brun en, og det kunne egentlig jeg også ha tenkt meg. De hadde ikke flere igjen i den fargen, men jeg liker svart også og tok det. Vesken har glidelåslomme på for- og baksiden, og på innsiden er det et stort rom + en stor lomme til mobilen. Å da mener jeg stor nok til en iPhone Pro Max.

Etterpå satt vi oss ned hos Opus og tok en kaloribombe av et kakestykke og en kopp kaffe. Det var min første kaffekopp, og jeg kjente at kroppen min trengte det. Vi ruslet litt rundt å kikket når kaffepausen var over, men handlet ikke noe mer.

Før vi dro hjemover igjen, stakk vi innom Rusta på andre siden av gaten. Jeg trengte bare brødposer og dusj-såpe, så det ble ikke noen storhandel. Julevarene var i ferd med å bli satt fram, så nå er det ikke lenge før julemusikken strømmer ut fra høytalerne.

Hjemme ventet to selskapssyke puser på meg. De syntes at mamsen hadde vært borte alt for lenge i dag, men etter en god dose med koz var de fornøyde begge to. Nå har de fått medisinen sin, og ligger rett ut å snorker 🥰

Facebook, Instagram og WhatsApp er nede for telling over hele verden, og har vært det i flere timer. Jeg mente selv at jeg ikke var så avhengig av Facebook, men når det ikke fungerer kjenner jeg at jeg blir noe stresset 🤯

Ha en fortsatt fin mandagskveld 🥰

#shopping #mandag #plantasjen #planter #potter #fuglefrø #strømmenstorsenter #veske #kaffepause #rusta #katteliv

 

4 kommentarer
      1. Jeg er veldig fornøyd med handelen i går, selv om jeg ikke skulle ha noe. Så at Facebook og IG var oppe å gikk igjen da jeg våknet. Ha en fin tirsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg