Jeg rota bort tiden på morgenen, men rakk allikevel timen min….

Heisann og god ettermiddag!

Ute er det vært både sol og styrtregn i dag, men akkurat nå er det opphold. Temperaturen har landet på +15C.

Jeg har blitt helt håpløs på å passe tiden, og uansett hvor god tid jeg har i utgangspunktet så er det noe som spiser opp tiden for meg. Sånn ble det jammen i dag også, og det passet ekstremt dårlig ettersom jeg hadde time 11:30 til å fikse neglene mine. Om du lurer på hvem eller hva som stjal tiden min, så kan jeg ikke svare på det for det bare skjedde 🙈.

Det var igjen 5 minutter til timen min skulle begynne da jeg satt meg ned i stolen, og det var kun for at jeg hadde stresset som en gal for å rekke timen. Jeg var innom i går for å skulle bestille en time til en dag til uken, men Kimmie hadde fått en avbestilling i dag. Ettersom jeg ikke hadde noen planer så tok jeg den.

Jeg hadde bestemt meg for hvilke to farger jeg skulle gå for i forveien. Nemlig en blålilla og en lysere rosa. Å det ble også det jeg gikk for, men ikke den lakken jeg pleier å bruke. Kimmie hadde fått inn noen nye med glitter, som gløder og lyser litt opp i mørket og spurte om jeg ville teste dem. Akkurat den kule effekten syntes ikke på bilde, men jeg fikk et glimt av det i stad and i liked it 🥰.

Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men først når jeg kom hjem så oppdaget jeg at neglen på den vestre langfingeren ikke var som den skulle. Den var knudrete og litt matt sammenlignet med de andre. Jeg tror at jeg må ha kommet bort i noe i det jeg puttet hånden inn i UW maskinen. Så etter å ha spist salaten jeg kjøpte før jeg dro hjem, slang jeg meg i bilen å dro ned igjen til Bryn. Kimmie filte litt på neglen og la på ny overlakk og så inn i UW maskinen et par minutter, og så var neglen like glatt og fin som de andre 9 😊.

Det ble ikke tid til noe kaffe på morgenen i dag, og nå skriker kroppen min etter en kopp så jeg brygge meg en kopp å lene meg tilbake i godstolen, å nyte den i mens siste sesongen av CSI NY strømmes for endte gang fra Viaplay.

Håper du har hatt en fin lørdag så langt, klems 🤗.

10 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Jeg har hatt bilde av akkurat denne farge-komboen en stund, men det har alltid vært noen andre farger som har trukket det lengste strået. I dag ble det endelig denne, og lakken er skikkelig kul når det er litt mørkt i rommet 🥰 Neglene min hadde blitt veldig lange nå, så det var godt å få fikset dem å tatt av en del på lengden. De begynte å bli i veien når jeg skulle skrive på pc’n og ha på meg smykker 😉 Ha en fortsatt fin lørdagskveld, klem 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Jeg pleide å ordne neglene mine selv inntil jeg så hvor fine de ble hos en salong. Da Iris Nailbar åpnet på Bryn senter juni 2020 måtte jeg bare teste det ut, og har bare fortsatt å gå dit. Det kan bli veldig fint når man gjør det selv også 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Så denne fargekombinasjonen på Pinterest i fjor, og gjemte den til nå. Jeg liker jo farger, og er ikke redd for å ha litt fest på neglene. De må jo pynte seg de også, men det er jo litt kjekt å pynte resten også 😉 Klems 🤗

    1. Fine saker det der. Sammen med min søster tok vi turen til Hamar i går. Sønnen til min søster bor der og vi lå over til i dag. Reiste hjem alene med toget i dag jeg. Han drar til London til mandag og tar med seg sambo og 2 barn. Det blir artig for dem. Det regna da jeg dro og litt nedover enkelte steder. Kom hjem men forsinka som i lang tid – buss for tog preger østlandet. Var en tur på kiwi nå, tar noe rester av gryterett i kveld. Ha en fin aften.

      1. Tusen takk 🥰 Hamar er jo en veldig hyggelig by, og når man har familie der er det jo enda mer koselig å besøke stedet. London er også en fin by, som jeg har vært så mange ganger at jeg husker ikke lenger hvor mange. Neste gang jeg får anledning til å dra over Nordsjøen, har jeg lyst å besøke Scotland. Ha en fin søndag.

    2. Så fin fargekombinasjon og artig at de lyser i mørket! Herlig med litt velvære! 💅 Vi har vært på hytta fra igår til idag og plukket mer molte. Det er tungt å gå i myrer så nå ligger jeg rett ut på senga og slapper av!

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har hatt lyst til å prøve denne fargekombinasjonen lenge, men det har alltid vært noen andre som har fristet mer. Veldig fornøyd med dem. Som barn var jeg alltid med mormor og mamma på bærtur for å plukke både tyttebær og multer. Å skulle vi få de flotteste multene var det å traske ut på myrene, noe jeg den gangen syntes var litt skummelt. Så jeg tenker at du virkelig har fortjent en ordentlig hvil nå. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg