Jeg reddet dem i siste liten 🪴

Foto fra Snapchat
Foto fra Snapchat

God kveld!

I går fortalte jeg om at jeg hadde kjøpt meg 3 nye miniplanter, og i mangel av plass satte jeg dem midlertidig på kjøkkenbordet. Det skulle vise seg å være veldig dumt 👿 For da jeg var ute på kjøkkenet for å hente meg en kopp med kaffe i ettermiddag, satt Ronja på kjøkkenbordet. Et sted ingen av kattene har lov til å være, og de vet det så godt men gir fullstendig blaffen når jeg snur ryggen til. Ronja så veldig fornøyd ut, og jeg fant jo fort ut hvorfor. Hun hadde spist opp noen av bladene på to av de nye miniplantene mine. Hadde jeg ikke kommet ut når jeg gjorde, er jeg redd det ikke hadde blitt noen blader igjen. Jeg fikk reddet dem i siste liten å satt de inne i stua midlertidig. Frk Pus ble litt snurt når jeg flyttet plantene, for hun hadde nok sett for seg at hun skulle renske dem for blader. Den lille rampen min 🙈

#katteliv #ronja #ronjathecat #planter #natur #rampete

 

 

4 kommentarer
      1. Heldigvis så oppdaget jeg det i tide denne gangen, ellers hadde det nok ikke vært noe igjen av plantene. Det er en stund siden de har vært på plantene nå…. Stort sett er det Vinja, som har mest pels, som gir seg i kast med plantene mine. Ronja har i grunn ikke vært så opptatt av det, men ting kan jo forandre seg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg