Jeg rakk å handle før kvelden kom…

Dagens middag, salat

God kveld!

Kvelden kom veldig fort i dag, nesten litt vel fort om jeg skal være ærlig. Det kom vel av at jeg mer eller mindre kastet bort det meste av dagen på uviktige ting. Jeg er i grunnen ganske flink til det i blant, eller også til å gjøre ingenting i mange timer.

Når jeg omsider kom meg ut av døra i dag, så hadde jeg masse å drasse på. 2 smekkfulle poser med glass som skulle kastes, og 1 pose med pant. Konteineren jeg skulle kaste glassene i står ved t-banestasjonen, og der var det fult med biler så jeg fikk nesten ikke plass. Det kom ingen bane så jeg dobbelt parkerte, og kvittet meg med alle glassene ganske raskt.

Nede på Bryn var jeg først innom apoteket og kjøpte en ny sunblock stift fra Vischy. Den jeg hadde fra før var utgått på dato for et par år siden 🙈 Så stakk jeg innom Kicks for å kjøpe en ny parfyme, La Nuit fra Tresor, men de hadde ikke den jeg ikke vanligvis bruker. Så derfor ble det en vanlig Tresor i stedet, og den er det mange år siden jeg brukte sist 😉

Litt stolt av meg selv når jeg var å handlet hos Meny, for jeg kom meg igjennom handleturen uten å kjøpe Pepsi Max, Pringles og annet godis. Jeg hadde ikke noen matlyst, så jeg plukket sammen en salat som ble dagens middag. På bildet ser salaten litt druknet ut kanskje, og det stemmer nok for jeg glapp flasken med dressing 🙈 Ble ganske godt allikevel, så det gjorde ikke så mye.

Nå sitter jeg å sløver foran tv’n og er ganske trøtt, så jeg tror ikke det blir så veldig lenge til jeg kryper under dyna 😴

Håper du har hatt en fin dag 🥰

 

13 kommentarer
    1. Salat er godt, men hadde noen mistet en flaske dressing oppi så hadde jeg grått. Jeg like nemlig ikke dressing 😀 I dag er det pantedag og glassdag her 😀 Og litt shopping 😉

      1. Hehe, jeg er ganske kresen nÃ¥r det gjelder dressing, men har funnet en grønn en som er veldig god. Allikevel blir det for mye, sÃ¥…. Jeg er veldig glad i salat, og spiser det ganske ofte. Godt Ã¥ bli kvitt pant og glass 😉

    2. Tok en runde med gamle ladere/ledninger jeg hadde. Fant ut hvem som passet til ting som trenger ladere her i heimen. Så kasta jeg resten. Da jeg kom tilreturpunktet var det jammen en mann som tok med seg en mikrobølgeovn om var kasta. Det der er både ulovlig og farlig men det er mye av slikt tross kameraovervåkning. Handla og panta på kiwi like ved. Først ble det hamstermat fra Europris så kiwi. Hadde laks til middag i går, bra med grundig middag med poteter og grønnsaker til. Ha en fin dag.

      1. Jeg tok en runde i høst og gikk igjennom alle ledningene til gamle mobiltlf og andre elektriske ting jeg ikke lenger hadde, så dro jeg opp til gjenvinning med alt sammen. God å ryddet opp i sånt. Ha en fin lørdag 😊

    3. Salat er veldig godt, og i salatbarer har de så mye å velge i! 😋 Her fikk vi etterhvert en egen dunk til glass og metall, så nå slipper vi å samle opp og levere langt unna. Det går jo greit det også, men jeg var dårlig på å huske å ta med. 🙈 Ha en fin lørdag! 🥰 Her er det overskyet og litt regn, men det trengs nå som det er så tørt. 💕

      1. Jeg blir litt lei kjøtt i blant, og da er salat et godt alternativ. Meny har en veldig fin salatbar med stort utvalg. Vi har heldigvis en del sånne dunker til glass og metall omkring i bydelene, så vi slipper å dra langt for å levere. Allikevel er jeg treg til å ta med, glemmer det ofte 🙈 Det er grått og har regnet her i dag også, og vi trenger sårt mer av det. Ha en fin lørdag 🥰

    4. Jeg synes det høres ut som du fikk gjort mye fornuftig i går 🤗 Natta mi var god. Den siste i Spania i denne runden. Håper du har sovet godt også! 😊

      1. Når jeg tenker etter så ble det vel en del allikevel 😉 Jeg har sovet som en stein i natt, litt støl i nakken etter å ligget litt feil, men ellers OK. Ønsker deg en fin lørdag, klem 🥰

    5. Veldig bra gjort, man trenger jo ikke de tinga du ikke handla 🙂
      Salat er deilig og dressing må til, hvis ikke blir det tørt!
      Ha en fin lørdag med ut og spise med Terje 🙂 har lest, men ikke rukket å kommentert så mye!
      Klem fra meg.

      1. PÃ¥ tide Ã¥ ta noen grep nÃ¥ følte jeg… Har klart meg fint i ukedagene, men sÃ¥ har det blitt litt for mye i helgene. Burde ha skjerpet meg tidligere, for usunne ting slÃ¥r ut pÃ¥ kroppen min. Salat er godt, og spiser egentlig det ganske ofte. De har sÃ¥ bra utvalg pÃ¥ Meny, sÃ¥ jeg plukker gjerne med meg en bolle med jevne mellomrom. Det er ikke sÃ¥ lenge før jeg skal gjøre meg i stand, og dra ned for Ã¥ hente Terje og dra videre til Bestisen. Ha en fin lørdag, klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg