Jeg måtte fikse en negl på nytt 💅

God kveld!

Jeg fortalte jo i går at jeg var å fikset neglene mine, og jeg ble veldig fornøyd med fargen. Det jeg ikke så før utpå ettermiddagen var at den høyre tommelen ikke så helt ferdig ut. Sjekk ut bilde til venstre, hvor du kan se hvor matt neglen er på venstre side. Jeg kunne selvsagt ha bare latt det være som det var, men jeg klarte ikke det og irriterte meg i går kveld og på morgenen i dag. Så på neglen og kjente på den hele tiden. Derfor dro jeg ned til salongen på formiddagen i dag, og viste neglen til hun som fikset dem i går. Et lag med overlakk og inn i UV maskinen et par minutter å vipps så var neglen like fin som de 9 andre. Se bilde til høyre 🥰

Det ser ut som det er to forskjellige farger når man ser på bildene, men det er bare at det er forskjellig lysforhold.

14 kommentarer

Siste innlegg