Jeg må nok ta meg en strekk for ikke å sovne 😴

Heisann og god torsdag!

I dag er det endelig blitt litt lysere ute, og det ser ut til av vi slipper unna regnet. Temperaturen da jeg sto opp før det ble lyst var +6,6C.

Det ble ekstremt lite søvn på meg i natt, og jeg følte meg nesten som dagen der på da jeg sto opp. Nå flere timer etterpå har det i grunnen ikke blitt noe bedre. Så vanvittig slitsomt at jeg en dag sover så godt og mye, og så neste natt virker det nærmest som om Jon Blund har glemt meg totalt. 

Vinja forsto ingenting og var lettere forvirret når mamsen hennes sto opp, og begynte å stresse rundt før det ble lyst ut. Til slutt så hoppet hun opp i sengen min og krøllet seg sammen å sovnet, og lot meg styre rundt. Ikke før jeg begynte å ordne med medisinen hennes våknet hun og kom gjespende inn i stua. 

Jeg vurderte litt frem og tilbake om jeg skulle ta bilen til byen eller ta t-banene, men jeg valgte til slutt å ta bilen. Jeg må tømme gareropeskapet mitt i dag, og får en hel masse som jeg skal dra med meg hjem. Det blir tungt, og da er det veldig greit at jeg slipper å trille det så langt. Fristen for å tømme skapet er egentlig i morgen, men da jobber ikke jeg. Årsaken til at skapet skal tømmes er at jeg får nytt i den etasjen jeg sitter, og ikke i en etasje under. Det nye skapet blir tildelt i midten av oktober etter hva jeg husker.

Vi har nettopp hatt en liten avslutning for en kollega som har siste dagen sin i morgen. Da ble det holdt tale etterfulgt av kaffe og kaker. Jeg hadde følge med sjefen ut etter at det var ferdig, og passet på å nevne for ham at jeg ikke ville ha noe sånt styr når det blir min tur om et par måneder. Om de bryr seg om det er ikke godt å si, men jeg håper det. Har nemlig aldri vær begeistret for styr rundt meg, om det bursdager eller avslutning pga skifte av jobb. 

Senere i kveld skal jeg på medlemsmøte i Lørenskog Revmatikerforening, og hvis jeg skal klare å holde meg våken uten å sovne så tror jeg at jeg må ta meg en aldri så liten strekk på sofaen når jeg kommer hjem. Litt flaut om jeg skulle sovne på det første møtet jeg er med på etter at jeg byttet avdeling…

Håper du får en flott torsdag 🥰

 

20 kommentarer
    1. Jeg synes det er lettere å sovne om jeg har gjort noe på dagen som jeg har blitt sliten av. Håper Jon Blund ikke glemmer deg til natten.🥰 Ja, lurt å ta bilen når man får mye å bære på. Her er det grått oppholdsvær, – trodde solen skulle dukke opp, men dengang ei. Ha en fin kveld på møtet! 🤗

      1. Jeg kom aldri så langt at jeg fikk tatt meg en strekk etter jobb, men kom meg igjennom kvelden allikevel. Å så har jeg sovet veldig godt i natt 🥰 Ja, jeg fant ut at det ikke var så smart å slepe den tunge trallen med meg på t-banen. Akkurat nå skinner solen her i Oslo, men så varmt er det fortsatt ikke. Møte gikk over all forventning og det var så koselig. Klem 🤗

    2. Ja, det hadde vært flaut å sovne på et møte!!!
      Men du, vil de være hyggelig mot deg når du skal slutte, så ta det i mot. Det er bare andres måte å kunne gi deg oppmerksomhet det. Rart å være den de SER på, men du har fortjent det!!! Klemsiklem 🙂

      1. Hihi, jeg klarte å holde meg våken, uten problemer, på møte selv om jeg ikke tok noen strekk i forveien. Jeg slipper nok ikke unna avslutningen, men jeg kan jo påvirke den ved at det kun er avdelingen. Klem 🤗

    3. Av og til må man bare ta en dupp for å få litt mere energi. Håper at du fikk slappet litt av.

      Her har vi et kjempenydelig høstvær med sol og nydelige høstfarger 😊 Slik kan man like høsten.

      Kjempefint bilde du har tatt!

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det ble dårlig med avslapping på meg før møtet, men det gikk greit allikevel. Å så sov jeg veldig godt i natt da 😉 Akkurat nå kom solen og de høstkledde løvene oppe i skogen kom enda bedre fram. Klem 🤗

    4. Håper du fikk en god liten powernap. Det gjør godt når en har sovet dårlig.
      Og du, det er vel fortjent med litt oppmerksomhet når du slutter, selv om jeg forstår godt at du ikke er så glad i det, for det er jo ikke det vi liker best, men allikevel. 🥰

      1. Ble nok dessverre dårlig med powernap, men det gikk greit allikevel. Det blir nok en avslutning uansett tenker jeg, og ja jeg har kanskje fortjent det når jeg har viet hele mitt voksne liv til selskapet. Syntes allikevel at det er ubehagelig å stå i fokus. Klem 🤗

    5. Av og til må man bare ha en liten dupp når man har sovet dårlig.🤗
      Håper du har fått hvilt deg litt før møtet.😊
      Bra du tok bilen når garderobeskap skal tømmes.👍🏻

      1. Jeg rakk aldri å sove noe før jeg dro på møtet, men med et rom fult av damer som skravlet glemte jeg at jeg var trøtt. Du skulle ha sett den tettpakkede bagen jeg hadde med hjem, helt klart rett beslutning og bruke bil. Klems 🤗

    6. Torsdagen er på hell, fikk laks til middag hos mine foreldre. Snart tømmes huset og jeg må tenke meg om hva jeg skal overta, vil hvertfall overta noen klappstoler. De tar liten plass og greie til balkongen. Skulle ha vært på boklansering i går men den ble avlyst av ukjent grunn leste jeg. Sjekke biblioteket om den kommer seinere – tviler på det men det som skjer det skjer. Det er mye rart man kan lage serier om, på nrk.no fant jeg en serie som handler om hva folk kan finne på i fylla. Episodene som det sikkert er 10 av varer kun 3-4 minutter hver. Så fant jeg en liten ungdomsserie jeg ser på som heter Rykter, så det er mye rart. Ser lite på TV men kveldsnytt ser jeg på hver morgen. Er blitt nye TV-vaner for meg men det liker jeg, men sånn er det blitt. Ha en fin kveld.

      1. Det var synd at det ikke ble noen boklansering, men som du sier sånt skjer jo i blant. Leter man rundt på NRK finner man ganske mye rart, spennende og litt interessant. Ha en fortsatt fin fredda.

    7. En strekk i ny og ne kan gjøre underverker. Skjønner godt at du ikke vil ha oppstyr i forbindelse med at du slutter å jobbe, men litt kos og oppmerksomehet er kanskje trivelig, som en takk for tro tjeneste 😉

      1. Jeg slipper nok ikke unna noen avslutning, for jeg har frisk i minne et av årene jeg fylte rundt. Jeg ville ikke ha noe, men det brød de seg ikke om og jeg ble innkalt til møte… Det var selvfølgelig ikke det, men en fest til ære for meg. Noen strekk fikk jeg aldri lagt inn, men det gikk greit allikevel. Klems 🤗

      1. Strekken på sofaen ble det ikke noe av, men jeg kom meg igjennom medlemsmøte uten problemer. Du kan jo tenke deg et rom med over 30 damer som skravler, så får man fort noe annet å tenke på. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg