Jeg må bare dra i smilebåndet 😂

Heisann!

Jeg har ikke så mye å gjøre, eller kanskje mer riktig å si at jeg ikke orker å gjøre så mye. Å da har det blitt til at jeg har sittet å bladd igjennom bilder på den eksterne harddisken min. Der er det mye rart gitt, spesielt av meg som får meg til å le så jeg griner 😂

Ikke alt er like ille, men nok til at jeg drar i smilebåndet både en og to ganger.

Meg selv på Marché 2011

Kom over dette bilde av meg selv fra 2011, som ble tatt på Marché ned i Østfold etter en vellykket shoppingtur i Sverige.

Det er to bilder egentlig, hvor av på det første tuter magen ut og jeg så nesten gravid ut. Derfor ble dette neste bildet tatt, men altså…. Se det stive blikket og litt falske smilet, som faktisk kommer av at jeg holder pusten samtidig som jeg holder inn magen 🤣 Den som tok bilde var litt treg med å ta det, og det ble etter hvert slitsomt å prøve å “se bra ut”. Hva gjør man ikke for at man skal se best ut på bildene, og så blir det ikke det allikevel haha 😂

Sparer du på bilder som ikke blir vellykket, eller sletter du dem med en gang?

12 kommentarer
      1. Hihi, ja det er ikke alltid like lett å se bra ut nei, selv om man gjør så godt man kan 😉
        De som er skikke grusomme, ja de prøver jeg å slette men det hender de havner over på den eksterne harddisken allikevel 😂

    1. Herlig dette da…Jeg visste hvor du var med det samme jeg så koppen..Sikkert vært på det stedet 100 ganger jeg, nå er det Burger King der.
      Du strålte som en flyvertinne…

    2. Jeg tar nok vare på mange bilder som ikke er helt perfekte. Senere kan det være veldig morsomt å se tilbake på slike bilder.🤗👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg