Jeg klarte å forsove meg i dag 🥱

Image by Peace,love,happiness from Pixabay

Hei og god formiddag!

Ute er det fortsatt temmelig grått, men jeg så litt lysning for ikke så lenge siden. Skal være glad så lenge det ikke regner jeg da, og det gjør det ikke. Temperaturen ligger på +11C.

Det er ikke til å tro….. Jeg var så sliten i går kveld at jeg sovnet nesten før hode traff puta, og har sovet så hardt igjennom hele natten uten å være våken en eneste gang. Det resulterte igjen i at jeg faktisk ikke hørte alarmen til morgenen i dag. Skulle ha vært oppe litt før kl 6, men bråvåknet først etter kl 10.

Jeg skulle jo ha vært på jobb nede i byen i dag, men det var ingen vits i det. Innen jeg hadde fått gjort meg klar og kommet meg ned ville mye av dagen gått. Så derfor blir det hjemmekontor i dag, og jeg har allerede kommet godt i gang der jeg slapp i går. Kjenner at jeg blir så oppgitt over at jeg klarer å forsove meg med så mange timer, for hadde det bare vært 1 time så hadde det vært greit… Ikke 4 timer 🙈

Det var en stund siden jeg hadde vært inne å lest e-avisene jeg abonnerer på, men i går kveld tok jeg en runde. Ettersom jeg svært sjelden ser nyheter, hadde jeg ikke fått med meg at det hadde gått et ras oppe i Atrå i Telemark. Mye nedbør kan fort gjøre at sånt skjer der det er bratte skråninger. Jeg har både en søster og en tante i område, men ikke akkurat der raset har gått. Veien var stengt da jeg leste nyheten men de jobbet med en alternativ rute inntil veien var sikret og ryddet. Var for sent å ringe i går kveld for høre litt mer om hvordan de er berørt, men skal gjøre det etter jobb i dag.

På tide å kaste seg over arbeidet igjen 💻.

 

7 kommentarer
    1. Ergerlig å forsove seg, men godt du kan ha hjemmekontor isteden. Ikke noe moro å komme for seint på jobb. Ja, det har kommet endel nedbør, så kan godt være opphold nå. Bra at slektningene dine ikke ble rammet av raset! Her har det blitt lettere vær og sola var såvidt framme i stad. Ha en fortsatt fin onsdag! 🥰

      1. Det å forsove seg er ikke noe særlig, for det ødelegger resten av dagen helt. Skulle jo ha sluttet litt etter kl 14 i dag, men må jobbe fram til kl 16 for å få flest mulig timer. Vi har hatt nok regn nå syntes jeg, så det hadde vært greit med noen soldager igjen. Glad for at søsters og tante ikke bodde akkurat der raset gikk. Ha en fin onsdag, 🤗

      1. Er det noe jeg ikke kan fordra er når jeg forsover meg, for hele dagen blir snudd på hode. Jeg slutter jo som regel ved 14 tiden på jobb, men i går måtte jeg jobbe til sent og det var et pes. Ønsker deg en fin torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg