Jeg klarte å beholde roen…

Image by Irina_kukuts from Pixabay

Heisann!

Ute er det overskyet og det ser ut som om det skal begynne å regne. Jeg så faktisk litt til sola med det samme jeg sto opp i dag, men den forsvart fort igjen. Temperaturen ligger nå på +20,8C.

I går innviet jeg meg rett å slett en pause fra sosiale medier, formen var helt elendig med feber og hodepine. Det er heldigvis litt bedre i dag, men feberen henger i så det blir ikke de store sprellene vil jeg tro…. 🤔

Jeg vet ikke om du husker at jeg fortalte at jeg hadde bestilt mobil deksler fra Coolpriser 1 juni som jeg ikke hadde fått, til tross for at de skulle levere innen 3 – 5 dager. Da jeg var inne å betalte regningene i går så jeg at de trukket fra 118,- fra det jeg opprinnelig skulle betale 🤔 Jeg hadde mine mistanker til hvorfor, og ringte dem for å få en forklaring. Først klaget jeg på den lange leveringstiden, og fikk beskjed om at de ville sende begge dekslene samtidig (det ene var ikke på lager). Når jeg nevnte det med at de hadde trukket fra 118,- på regningen, opplyste personen om at det blå dekslet var utsolgt og ble ikke tatt inn igjen. Kjente at irritasjonen bygget seg opp, men jeg klarte å beholde roen når jeg sa at det hadde vært fint å bli informert om det. Svaret var har du sjekket innboks og søppelpost? Ja, det hadde jeg flere ganger, og jeg hadde dessuten ryddet opp i mailene mine tidligere på dagen. Var jo ikke så mye han kunne gjøre enn å belaget at jeg ikke hadde fått beskjed. Å når kom da dekslet mitt? Jo det skulle jeg ha i postkassen i slutten av uken… Det kom faktisk rett etter at jeg snakket med dem. Oppi pakken hadde de også lagt med to mini flasker med parfyme fra Dior og Chanel + en kulepenn med logo på 🤪

Det virker kanskje som pirk å irritere seg over en bestilling på et par mobildeksler, men saken er den at når man lover noe og ikke kan overholde det skal man informere kunden. Jeg har sittet på begge sider av det bordet, og vet hvor mye bråk det kan bli hvis ikke frister blir overholdt og forsinkelser informert om…

Hva har jeg ellers brukt feberhete dager på? Jo jeg har sett meg opp på alle sesongene av Camp Kulinaris, vel jeg begynte egentlig å se på siste sesongen før jeg ble forkjølet. Grunnen til at jeg valgte å begynne med den siste sesongen var at to av de herlige personene jeg følger på Snap var med, nemlig Ellen Aabol og Monica Nyhus. Siden jeg syntes at det var så interessant måtte jeg jo se de andre sesongene også.

Hva er så planene for denne midtiuken dagen? Ikke så mye spennende akkurat, bare vaske en maskin med klær og vanne litt planter som blir fort tørre nå i sommervarmen. Forhåpentlig er formen enda bedre i morgen, sånn at jeg kan komme meg ut av den varme leiligheten og ut i frisk luft 😉.

Håper du får en fantastisk midtiukendag 🥰


12 kommentarer
    1. Jøss, en trøstegave! Det var ikke verst 😀 Fortsatt god bedring til deg! Det er ikke så godt å sitte ute når feberen herjer, nei.

      1. Tusen takk 🤗 Feberen slipper nok til slutt, men av erfaring sitter den litt mer om sommeren. Ble litt overrasket da det kom trøstegaver, selv om de var små, for dekslet de ikke kunne levere.

    2. Informasjon er viktig uansett beløp ! Har sett Camp Kulinaris..liker sånne program godt… God bedring med formen… Sommerklem fra meg i Mjøndalen <3

      1. Ja jeg syntes at det er det minste de kunne gjøre. Uten det skaper man bare en masse irritasjon. Jeg liker også sånne program som Camp Kulinaris og ser en del av det. Tusen takk, formen begynner sakte men sikket å blir bedre 🥰 Ha en fortsatt fin onsdagskveld, klems 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Jeg fikk aldri somlet meg til å se på Camp Kulinaris når det gikk på tv, men nå er jeg oppdatert vettu. Ha en fortsatt fin midtiukendag, klem 🤗

    3. Elendig form her igår også, med feber og migrene, – klarte ikke å spise noe, men idag er det heldigvis bedre. Godt du endelig fikk det ene dekselet. Jeg bestilte deksel og glassbeskyttelse på ebay til Gubben, og det kom idag, etter 9 dager fra UK. Ønsker deg fortsatt god bedring! 🤗

      1. Kjedelig å bli dårlig nå om sommeren, men ikke mye å gjøre med det. Bare ri av stormen og håpe på at det går fort over. Selv er jeg på bedringens vei, og føler meg mye bedre nå i kveld. Ja jeg er glad for dekslet jeg fikk, og skal jeg være ærlig så er jeg glad det var akkurat det jeg fikk. En mye finere farge. Det er sjelden det tar så lang tid som nå når jeg bestiller, og jeg var mest sannsynlig bare uheldig. Ha en fortsatt fin onsdagskveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg