Jeg kjøpte to bøker til 📚

Heisann!

Jeg stakk innom bokhandelen enda en gang jeg, og da ble to bøker til med meg hjem. Valget falt på forfatteren Jan Erik Fjell, som jeg ikke har lest noe av fra før. Det er vel ingen overraskelse at det ble innen sjangeren krim denne gangen også. Som er det jeg liker best å lese. Den ene boken het Tysteren og den andre Skyggerom. Jeg skriver litt mer om handlingen i bøkene når jeg begynner å lese dem.

Nå kan jeg ikke kjøpe flere bøker på en stund, for jeg må få lest noen av de bøkene jeg allerede har i bokhyllene. Jeg ryddet og ga bort mange bøker i fjor eller året før, men nå er det snart like mange i hyllene igjen 🙈

12 kommentarer
    1. Det er vel mammutsalg det heter. Har sett annonse for det og ark og flere butikker preges av det. De siste bøkene jeg har kjøpt har kommet via nette men henta i butikken. Det er fredag og det snør ute. TV er full av VM og det var flott at Sverige tok trippel i går. Titter av og til på det men ikke slavisk. Må vel på kiwi i løpet av morgendagen. Ha en fin dag.

      1. Ja det er nok det som det heter, og er det en bok man har hatt lyst til å kjøpe en stund, så kan de jo hende man finner den der. Usj ja, det har fortsatt og snø, noe jeg ikke er så begeistret for. Her går det i Alle mot Alle og Sofa fra ukesarkivet. Ha en fin fredda.

    2. Smart å handle litt ekstra når det er mammutsalg, og krim er spennende å lese. Jeg kjøper også helst det + hage/plantebøker og hobby/håndarbeid. Ha en fin fredag! 🤗

      1. Ja det ligger mange spennende bøker ute nå med gode priser, så det lønner seg å passe på. Jeg kjøper sjelden annet enn krim, og så noen litt humoristiske bøker. Som de av Karin Brunck Holmquist. Ha en fin fredda, klem 🤗

      1. Jeg liker godt å lese, men sliter innimellom med å finne roen i kroppen til konsentrere meg. Håper på mange soldager utover, så kan jeg sette meg ut på balkongen å lese der. Ha en fin lørdag, klem 🤗

      1. Jeg liker best å lese krim bøker, for da kan jeg leke detektiv å prøve å løse gåten/mordet før forfatteren. De beste bøkene er helt klart der jeg ikke kan løse mysteriet. Klem 🤗

    3. Bøker koster ganske mye, så det er kjekt å benytte seg av Mammutsalget.🤗
      Jeg venter på bøkene jeg har bestilt i posten.🤩
      Kos deg masse med lesing.🤗👍🏻

      1. Jeg hører en god del på lydbok, men liker også å sitte med en fysisk bok i hånden også.
        Av og til bestiller jeg bøker fra Bokkilden, for de har så bra utvalg og noen ganger bra priser. Ellers så er det jo greit å passe på nå, som det ligger mange fine bøker ute på salg. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg