“Jeg” kjøpte meg 2 nye kjoler…

Heisann og god kveld!

I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på mange år, jeg kjøpte meg 2 nye kjoler hos KappAhl. Jeg er jo en person som egentlig trives aller best i bukser, men så tenkte jeg at det kanskje hadde vært greit å ha en kjole eller to når eller om varmen kommer for fult.

Falt plask for denne lyse grønne kjolen, en farge jeg i utgangspunktet ikke trodde jeg skulle kle. Det gjorde jeg, og da fikk den bli med meg hjem. Jeg har armer som henger og slenger, så jeg kommer mest sannsynlig til å ha en tynn cardigan sammen med kjolen.

Hihi, det kule skiltet på døra hang som en fleip på kontoret mitt på jobben for mange år siden. Da jeg flyttet ut i åpent landskap, tok jeg det med hjem å hang det på døra og der har det blitt hengende 🤣 

Da jeg var i butikken syntes jeg denne kjolen var veldig fin, på hengeren, men jeg hadde vondt i skulderen så jeg orket ikke å prøve den der. Den har belte også, men det syntes ikke på bilde. Da jeg kom hjem derimot prøvde jeg den, og da måtte jeg nesten le. For jeg syntes jeg så ut som en dame som kommer fra en av disse kristne sektene. Manglet bare kysen… Så kjolen går tilbake til butikken i bytte for en annen jeg så som ligner litt på den grønne. 

 Jeg skal allikevel ned på Bryn senteret i morgen for å fikse neglene mine, så da kan jeg like godt ta med meg kjolen og bytte den da.

 

14 kommentarer
    1. Kjolene var finne de. Men klær skaper folk så jeg skjønner deg der. Er mye lekkert sommertøy folk går med, farger og mønstrer er jeg glad i. Blir vel noe nytt på meg i løpet av kort tid.

      1. Tusen takk, ja den grønne kjolen er veldig fin. Angret jo når jeg kom hjem å så hvordan jeg så ut i kjolen, men nå er den historie og jeg har byttet den inn i en annen kjole 😉 Hihi, ja skiltet er egentlig ganske kult 😊

    2. Likte den grønne veldig godt jeg…fint å. vise litt hus også!
      Den andre var ikke min stil! Da ville jeg heller gått for en klassisk linkjole 🙂

      1. Hihi, tenkte ikke på at skiltet kom med da jeg tok bilde, men det er helt greit. Den grønne var en favoritt med en gang, og den rosa var heller ikke min stil. Burde nok ha prøvd den med en gang, men nå henger den tilbake i butikken og jeg har fått meg en ny kjole 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg