Jeg holdt igjen så lenge jeg kunne

Heisann!

Det er en stund siden jeg har strikket en genser, og det har klødd litt i fingrene når jeg ser alle de andre jeg strikker med sitter med genser prosjekter. Jeg har holdt igjen ganske lenge, for jeg ville bli ferdig med noe av det jeg har hatt liggende en stund først.

Så er det jo sånn da at jeg har sittet å sett på EBBA genseren hos Strikkemekkka, og nå i januar har det vært stor rabatt på garnet til den genseren og på onsdagen bestilte jeg det. Skulle jeg få det rimeligere kunne jeg ikke vente lenger, for det er umulig å si når akkurat dette garnet blir rabattert igjen.

Bilde lånt fra Strikkemekka sine sider

Over her kan du se EBBA genseren som jeg skal strikke meg, og jeg har valgt samme farge som på bilde. De hadde en knall sterk rosa farge også, og jeg vurderte en stund på å velge den. Til slutt valgte jeg den lyse rosa fargen, og tenker at det blir veldig fint til meg.

Nå er det bare å vente på at garnet skal komme. Valgte bort hurtigbehandling av orderen, ettersom det kostet 99,- ekstra så da tar det litt tid før pakken kommer.

 

6 kommentarer
      1. Garnet er helt fantastisk, og jeg gleder meg til å begynne på genseren. En venninne av meg har strikket den i hvit, og jeg var fast bestemt på å bruke originalgarnet. Ikke alltid jeg gjør det. Klems 🤗

    1. Nydelig farge og mønsteret i ulike teknikker ser artig ut å strikke! Den blir fin til deg! 👌 Jeg har ei venninne som strikker Nordic mix genseren i Rauma Fivel. Der er det også mye mønster, men i to farger. Det er moro å begynne på noe nytt, og flink du som har gjort ferdig prosjektene du har begynt på! 👍

      1. Falt plask for genseren med en gang jeg så den, men måtte vente med å kjøpe garnet. Dels for at jeg ville bli ferdig med noe av det jeg hadde liggende, men også for at det koster jo litt når man skal ha originalgarnet. Måtte google genseren du nevnte, og der ER det virkelig mye mønster. Ikke en pinne uten etter det jeg kan se, og den blir jo veldig fin da. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg