Jeg har øyne i nakken, har du?

Heisann!

Ja har du det, øyne i nakken altså? Jeg har det og fikk dem 16 august 2011. Hadde ønsket meg det siden jeg tok min første tattis i august 2008, men det ble aldri til at jeg fikk utført det. Det var nok hendelsene 22 juli bare noen uker i forveien som gjorde at jeg fikk ut fingeren.

Mang en gang har både leger og fysioterapeuter blitt litt satt ut når jeg tok av meg genseren, og to øyne stirret tilbake på dem, hihi! Han som var manuell terapeuten min likte ikke å se på dem, men han slapp ganske raskt da massasje ikke var noe som passet for meg.

Ny tattis 16 august 2011

Mange syntes det er helt bort i veggene å tatovere seg, og syntes man ødelegger kroppen sin. Det kommer nå helt ann på hvilket motiv man tar, hvor mange man velger å ta og plasseringen. Det kan være både vakkert og kreativt etter min mening. Jeg syntes ikke det er pent når det ikke er noe system i tattisene.

Jeg har planer om flere tattiser, men det koster så jeg må spare opp til først 💸. 

12 kommentarer
    1. Jeg har ikke øyne i nakken, men av og til hadde det vært kjekt.🤩👌🏻
      Morsom tatovering!🤗
      Jeg har ikke en eneste tatovering, men man skal aldri si aldri.😅

      1. Jeg er så fornøyd med øyene mine der bak, og enda mer så når folk reagerer 😂
        Det tok mange år innen jeg tok min første tattis, og jeg hadde rukket å passere 40 år innen jeg turte å gjøre det 😉

    2. Ja, det hadde vært kjekt med øyne i nakken! 👀Skikkelig kul tatovering! 😀 Jeg har ingen, men det er mest for at jeg tenker det er vondt å få det på. Dessuten må man være sikker på at man blir fornøyd, for ikke så lett å fjerne.

      1. Hihi, ja jeg tror at vi alle kunne ha trengt øyne i nakken, men kanskje ikke akkurat disse 😉
        Skal man ta en tattis, så mener jeg at man bør tenke igjennom hva man vil ha og hvor man vil ha den. Den sitter der for alltid, for er man misfornøyd så er det både dyrt og smertefylt å ta den vekk. Selv syntes jeg ikke at det gjør vondt å ta en tattis, men jeg vet mange gjør det både menn og kvinner. Klem 🤗

    3. Så greit med øyner i nakken :D. Elles er det opp til en sjøl hva en ønsker med kroppen sin, så ønsker man gjør man det. Har jeg hatt slankere ankler har det kunna dukka opp en delfin på ankelen, men de er ikke et sted jeg ønsker å trekke oppmerksomheten til. Men mulig jeg blir delfin i mitt neste liv 😀

      1. Hehe, ja noen ganger skulle jeg neste ønske de var ekte 🥰 Ja dette med tattiser er personlig, og det er ikke for alle. Jeg har jo en romslig kropp, så jeg har jo også tattiser på armene som trekker øynene vekk fra mine pølsefingre 😉 Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg