Jeg har ikke vært så veldig effektiv

Heisann!

Ute snør det fortsatt, men ikke de store fnuggene. Mer som om man strør bordsalt på egget. Temperaturen har lagt seg på -8,3C 🥶.

Kroppen måtte ha trengt mye søvn i natt, for jeg våknet ikke ordentlig før kl 11 i dag også. Alarmen ringte kl 9 og jeg har klart å slå den av, men jeg husker ikke noe av det. Vinja kom mjausende opp i senga og stakk snuten opp i ansiktet mitt. Når hun skjønte at jeg endelig var våken, ble hun veldig utålmodig å skulle ha meg opp med en gang 😺

Jeg har ikke blitt ferdig med Bystrikk skjerfet mitt, som jeg begynte på i desember tror jeg det var. Vanligvis strikker jeg et sånt skjerf på ca 1 uke, men denne gangen har jeg ikke vært så effektiv. Har tatt fram posen, og så har den blitt lagt bort igjen. Jeg har kommet så langt at jeg er ferdig med å legge ut, og holder på å strikke det lenger enn mønsteret angir. Vi får se om jeg klarer å få strikket noen omganger i dag….

Første Nyttårsdag var det premiere på “Hver gang vi møtes”, men jeg fikk aldri sett det da ettersom jeg valgte å se “Mesternes Mestere” i stedet. Etter det glemte jeg det helt bort inntil i dag. Jeg hadde også glemt hvor mye følelser det er og hvor mange tårer som blir felt, både av deltakerne og av meg selvfølgelig. 

Planen for dagen er å omorganisere litt i kjøkkenskapene mine igjen, for jeg er ikke helt fornøyd med sånn det ble etter forrige gang. Ellers skal jeg som jeg nevnte prøve å komme meg noen omganger på skjerfet mitt senere i dag.

Håper du får en fantastisk onsdag 🥰                              

12 kommentarer
    1. I går pakka jeg sammen jula, skaffa nytt dusjhode og panta flasker. Skal siden i dag vaske tøy og det blir godt. Fint med vinter selv om den skaper mye plunder for mange. Det er meldt kaldt ut uka men jeg satser på en skitur eller to. Smører aldri for bare det er kaldt nok går det bra. MM ser jeg nok litt på av og til ,men syns hver episode er lang. Som vanlig er det salg men det kan jeg se langt etter. Har nok av mat hjemme til helga, i dag skal jeg ha resten av woken jeg hadde nyttårsaften. Det jeg må skaffe til lørdag er melk. Best at man holder seg varm når det er så kaldt ute. Ha en fin kveld.

      1. Jeg skal pakke ned jula til helgen har jeg tenkt. Pleier å ta det det 13 dagen eller 20 dagen. Glad jeg ikke bor på sørlandet i disse dager, for der er det ille må. Syntes ikke MM varer lenge, skal man få inn noen øvelser i hvert program må det nesten være såpass. Gleder meg ikke til kulda setter inn for fult, brrr. Ha en fortsatt fin onsdag kveld.

    2. Begynnte på noen votter før jul.. men har bare strikka fem omganger foreløpig..med det haster ikke , kan jo bruke dem til høsten igjen også… Så på Hver gang vi møtes.. noe bra..noe ikke fullt så bra.. Klem <3

      1. Det viktigste er at man koser seg med strikketøyet, ikke så viktig at det går fort unna. Syntes i grunnen alt var bra på Hver gang vi møtes, likte for en gang skyld all musikken 😊 Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    3. Jeg begynte på et par tøfler før jul, men i jula er det så mye annet, så har ikke kommet lenger. Nå som hverdagen er tilbake får jeg prøve å sette igang igjen. Jeg har ikke sett på årets Hver gang vi møtes ennå, men vet fra før at det er et rørende program. ❤️ Matoma er jo med, og han har lett for å gråte, – husker det fra The Voice. Ha en fortsatt fin kveld! 🤗

      1. Jeg skal ikke eøoe noe fra Hver gang vi møtes, men Matoma tar til tårene mer enn en gang 😉 Det er ikke alltid det er tid eller lysten er der til å fullføre et håndarbeide. Jeg har slitt med lysten til å strikke, men i dag har jeg kommet noen omganger 😊 Ha en fortsatt fin onsdagskveld 🤗

      1. Det er ikke alltid det går så fort framover med håndarbeide, og noen ganger har nok vørwt skylda også. Kjenner den selv også 😊 Har fått tatt noen omganger i kveld, men så blir det nok liggende noen dager tenker jeg. Ha en fin kveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg