Jeg har fÄtt diplom

Heisann!

I forrige uke kom en stor konvolutt i postkassen, og oppi der lÄ det et diplom for at jeg har gjennomfÞrt 18 kurs for tillitsvalgte hos Norsk Revmatikerforening. Jeg har ikke sÄ mange diplomer Ä skryte av, sÄ dette er noe jeg er stolt av.

Kurset gikk over 14 dager og det var 2 kurs hver dag bortsett fra fredagene hvor det var et. Som ny i styret til LRF var det mye nyttig Ă„ lĂŠre, og jeg ble inspirert til Ă„ lĂŠre enda mer 🙂

Har du en revmatisk sykdom, og ikke er medlem av Norsk Revmatikerforening, sÄ burde du kanskje benytte sjansen nÄ:

Du fÄr nemlig halv pris pÄ medlemskap ut Äret. Du kan melde deg inn via NRF sine nettsider pÄ linken som er markert: Norsk Revmatikerforening. Inne pÄ hjemmesiden kan du ogsÄ lese om hvilke medlemsfordeler som finnes, og om det er et lokallag der du bor.

NB! NRF’s administrasjon holder stengt i juli, sĂ„ derfor vil et velkomstbrev fĂžrst komme i august.

10 kommentarer
    1. Gratulerer med vel gjennomfĂžrt kurs og diplom! đŸ„°đŸ‘ Du har virkelig stĂ„tt pĂ„, for jammen var det intensivt! Vel fortjent Ă„ fĂ„ et diplom tilsendt da! 👌 Lurt Ă„ vĂŠre medlem i slike organisasjoner, for de bidrar med info, medlemsfordeler og sosiale aktiviteter. Moren min hadde diabetes, og hun var medlem i diabetsforbundet og hadde stor glede av det 💕

      1. Tusen takk đŸ„° Ja det var veldig intensivt i mens det sto pĂ„, men veldig interessant og lĂŠrerikt. Det er veldig fint Ă„ vĂŠre medlem hos oss, og andre foreninger som favner den sykdommen man har, for som du sier sĂ„ er det en del fordeler i tillegg til at man kan vĂŠre med pĂ„ en del. Klems đŸ€—

      1. Tusen takk, det var snilt sagt đŸ„° Jeg mĂ„ innrĂžmme at jeg syntes det var litt skummelt Ă„ gĂ„ inn i styre, men det har vĂŠrt interessant og spennende.

    2. Gratulerer! Det var virkelig omfattende kursvirksomhet. Bra jobba!😊 Jeg har revmatisk sykdom, men har andre sykdommer som er mer fremtredende/ille for meg, sĂ„ er medlem av andre foreninger.

      1. Tusen takk đŸ„° Ja det var ganske intenst i mens det holdt pĂ„, men spennende og lĂŠrerikt. Har man flere sykdommer/diagnoser, sĂ„ kan man ikke alltid vĂŠre medlem av alle foreninger. Det koster jo ogsĂ„ Ă„ vĂŠre medlem. Ha en fin mandag, klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg