Jeg har bare tatt med meg godt humør 😊

Image by Лариса Щербина from Pixabay

Heisann!

Da jeg sto opp i dag var det overskyet, men nå er himmelen nesten blå. Temperaturen steg et par grader til i dag +7,7C.

I dag var skulderen min ekstra ille da jeg våknet, så jeg valgte å ta det med ro og ikke jobbe. Jeg var litt deppa, så jeg bestemte meg for å bli med Bestisen på Strikkekafé på Lørenskog. Noe håndarbeid har jeg ikke med meg, men derimot godt humør. Så la jeg like godt igjen det dårlige humøret hjemme. Syntes det var viktig med litt sosialt samvær, og disse strikkedamene er jo så koselige alle sammen.

Nå har jeg akkurat kost meg med en plate vafler med brunost og en dobbel Americano, i mens praten går livlig rundt bordet.

Håper du har en fin midtiuken dag 😊                                            

 

7 kommentarer
    1. Kaldt i natt også, men en nydelig dag! Må passe på å nyte nå, for fra fredag blir det mer ustabilt vær. Bra å komme seg ut og gjøre noe koselig når kroppen ikke fungerer som den skal, – bedrer humøret betrakelig. Godt du ikke har så mange månedene igjen på jobb. <3 God bedring! 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Det er nok ikke lenge til det blir minusgrader, eller regn og ruskevær. Jeg hadde nok godt av å komme ut av heimen i dag, selv om formen ikke ble noe bedre så hadde hodet mitt det bedre. Godt å tenke på at det ikke er lenge igjen 😊

    2. Så lurt, virkelig til etterfølgelse…bare legge igjen det dårlige humøret :). Ellers håper jeg du blir bedre i skuldra, vondter i kroppen krever humør. Ha en riktig så nydelig onsdag. Klem 🙂

      1. Ja det gjorde godt å komme sammen med gjengen med koselige damer, og vi skravlet i vei så vondtene ble glemt noen timer. Håper også at skulderen blir bedre snart, for ellers blir de neste månedene leie. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

    3. Var flink da jeg kom hjem, stekte kjøttkaker og vaska opp. Så det var deilig og kunne slappe av litt nå. Skal til mine foreldre i morgen og få oppdateringer. Regner med at de skal flytte fra rønningen 9 i løpet av oktober. De får nøkkel 1 okt men det er litt som må gjøre før de flytter inn. Det er litt av et puslespill vi har foran oss. Men vi er mange som kan hjelpe til så sammen er vi sterke. Hadde tenkt og ta en tur ut nå men må vel stille på det fordømte møte i kjelleren kl 18. Sjelden at det er slike møter og langtfra alle stiler. Jeg skjønner de under meg som skal flytte men fra leilighet til hus med stor tomt er en stor overgang. Ha en fin kveld.

      1. Ja da var du flink både med mat og rengjøring i dag. Skulle ha slengt rundt med mopp og støvsuger jeg også, men det får vente for i dag er jeg sliten. Kan tenke meg at det er en del som må på plass innen foreldrene dine kan flytte. Sånne møter kan være greit å få med seg det, mange ganger kommer det en del nyttig opplysninger. Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg