Jeg har bare flydd rundt hele formiddagen 🏃‍♀️

Stemningsbilde fra 23.09.2022

Hei og god formiddag!

Ute er det grått men oppholdsvær, og litt tidligere i dag så jeg faktisk blå himmel. Krysser fingrene for at vi slipper mer regn i dag 🤞 Temperaturen i skrivende stund ligger på +12,8C.

Jeg har sovet så godt i natt, og våknet ganske utvilt å klar til en ny dag. Var våken kl 8, og hadde tenkt å stå opp. Så kom Vinja og ville ligge i armkroken å få koz, og det kunne jeg jo ikke nekte henne. Da sovnet vi begge to igjen, og jeg våknet en time senere. Betennelsen i skulderen ser ut til å begynne å gi seg, og ingenting er bedre enn det.

Dagen så langt har blitt brukt til å prøve alt jeg har av klær som ikke er til hverdags, for å finne noe som ikke strammer over pupper eller mage. Man har jo lagt på seg litt det siste året, sukk! Ikke så lett, men jeg fant noe som passet kroppen min og som jeg følte meg vel i til slutt. Så var det å finne en jakke, og smykker… Problemet var bare hvor hadde jeg gjemt det halskjede med matchende øredobber jeg ville ha. Etter 20 minutters leiting fant jeg det på et sted jeg allerede hadde sett igjennom 🙈 Nå er jeg endelig i mål, og kunne sette meg ned å slappe av å få i meg en matbit.

Hvorfor alt dette styret? Jo, for Bestisen har bursdag i dag, og i stedet for kaffeslabberas med kake hjemme ville hun noe annet. Hva det er skal jeg fortelle om når jeg kommer hjem igjen, eller i morgen 😉

Nå må jeg snu meg rundt og få gjort meg klart sånn at jeg ikke får alt for dårlig tid.

Håper du får en flott lørdag 🥰

 

10 kommentarer
      1. Det å finne noe å ha på seg er ikke alltid enkelt, selv om klærne passer. Ble uansett fornøyd med det jeg hadde på meg, som ikke var fult så pyntet som de andre plaggene jeg prøvde. Det var greit, ellers tror jeg at jeg ville ha følt meg overpyntet sammenlignet med alle andre. Klem 🤗

    1. Uff, ja det er litt styr og finne fram finklær som man føler seg vel i. Hyggelig med bursdagsfeiring da! 🥰 Her ble det sol etterhvert idag ☀️

      1. Bursdagsfeiringen skal jeg fortelle om nå snart 😊 Ja det er alltid et styr å finne noe å ha på seg, men veldig fornøyd med det jeg til slutt valgte. Nå skinner solen her og jeg håper den fortsetter med det, sånn at det blir varmt og godt ute på balkongen. Klem 🤗

    2. En god natts søvn er et godt utgangspunkt for mye, både mindre vondt i kroppen og hyggelige planer resten av dagen 😉 Det er mulig jeg slår deg med mine timer i natt… La meg litt etter elleve i går kveld, og våknet ikke før halv tolv i dag, kun avbrutt av en dotur i sjutida 😀

      1. Ja der slo du meg helt klart angående nattesøvnen, så mange timer tror jeg aldri jeg klarer å få inn 😉 Jeg hadde en utrolig koselig kveld i går, men føler meg helt mørbanket i kroppen i dag. Blir nok en dag for oppladning kjennes det ut som. Klem 🤗

      1. Ja det ble et veldig styr, for å finne noe å ha på som jeg følte meg vel i. Det jeg til slutt valgte var perfekt. Hihi, det var ikke bare at jeg hadde lagt på meg som var årsaken til at ting strammet, men jeg var litt vel oppblåst også 🤣 Kvelden ble perfekt og vi koste oss alle fire, noe jeg skal fortelle om ikke så lenge. Klem 🤗

      1. Det er ikke ofte jeg pynter meg lenger, trives nok best i hverdagsklær. Når det er bursdagsfeiring så var det greit å gjøre en ekstra innsats syntes jeg. Vi hadde en fantastisk feiring av bursdagen, og det kommer et innlegg om det nå snart. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg