Jeg hadde med sjokoladeis

Image by Polly_3 from Pixabay

Heisann!

Kom hjem for et par timer siden, etter noen hyggelig timer hos Bestisen.

Jeg dro innom ESSO stasjonen på vei til henne og kjøpte med meg en boks med sjokoladeis og et par jordbær dougnuts. De hadde andre smaker også, men både Bestisen og jeg liker de med jordbær best.

Vi satt en stund å skravla før vi bestilte pizza fra Peppes. En med marinert kylling, som var litt sterkere enn de sa i menyen. Jeg liker at det er litt heftig smak, så det var helt greit for meg 😉. Litt seinere ble det sjokoladeis, nam nam.


Jeg hadde tatt med meg hekletøyet mitt, og klarte å bli ferdig med nesten 2 lapper. Det syntes jeg i grunnen var ganske bra og effektivt. Jeg hadde også tatt med meg engangshandsker, og testet ut å bruke dem når jeg heklet. Det gikk litt trøgt i starten, men så fant jeg teken og det var som om jeg ikke hadde dem på. Skal ta de med når jeg skal på Strikkekafé til onsdagen, og da regner jeg med at noen kommer til å glane. Det får de bare gjøre 😉.

Parkeringsnaboen til Bestisen sto ikke helt greit i dag heller. Jeg fikk inn bilen uten problemer, og parkerte helt inntil stolpen på passasjersiden. Selv da var det ikke lett å komme ut av bilen uten å komme bort i den andre bilen med min dør. Det gikk, men bare så vidt… 🤬.

Snart på tide at denne dama her kryper under dyna, natta 😴

10 kommentarer
    1. Så bra at hanskene fungerte til håndarbeid! Om noen lurer så får du bare forklare, da skjønner de sikkert 🥰 Koselig å være på besøk sånn og spise god mat! Ønsker deg en fin tirsdag! 🤗

      1. Ja det er veldig fint at jeg kunne bruke hanskene, for ellers hadde jeg bare måtte legge fra håndarbeidet til utbruddet var over. Vi vurderte å lage mat selv, men fant ut at det var like greit å få den ferdig servert. Ha en fortsatt fin tirsdag du også, klems 🤗

      1. Bestisen er jo ikke helt i form enda, og syntes det er koselig å få besøk. Å vi har det alltid koselig når vi treffes, både med og uten håndarbeide. Klems 🥰

    2. Så mye godt du og Bestisen spiste! Nam-nam-nam! 😀 Kanskje noen tror du har blitt lurt ut på en “challenge” når de ser deg med engangshanskene 😉

      1. Ja man må kose seg litt innimellom vettu, og det var jo faktisk helg i går 😉 Hehe, ja kanskje de tror det, og i morgen får vi se om noen kommenterer det. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg