Jeg hadde glemt å melde meg på 🙈

Heisann!

Ute er himmelen blå i dag også, og om ikke lenge kommer sola inn på balkongen min. Det blåser en del i dag, så det virker nok litt kjøligere enn +15C.

I dag var det den 4 beinte alarmen min, som heter Vinja, som vekket meg tidlig. Hun hoppet oppå meg og mjauset meg inn i øret, før hun la seg godt til rette på brystkassen min og malte så høyt hun kunne. Jeg var i grunnen utsovet så det var helt greit å stå opp. Dessuten hadde det vel ikke nyttet å ligge lenger, for Vinja hadde sørget for at jeg ikke sovnet igjen 😼.

Jeg fikk unna morgenstellet til Vinja og vannet planter/blomster både ute og inne før kl rundet 9. Det var varmt og innestengt luft i stua, så jeg lot balkongdøra stå åpen. Det er jo det som er så fint med denne tiden, at døra kan stå åpen hele dagen når jeg er hjemme. Drar jeg ut tar jeg ikke sjansen, selv om det sikkert ikke hadde vært så farlig. Da jeg snek meg til et bilde av Vinja var hun ikke helt fornøyd, for hun ville heller ligge i fred å dorme seg, hihi.

Jeg er jo medlem hos Lørenskog Revmatikerforening, som jeg har fortalt før, og de arrangerer stadig noe spennende og interessant. I går når jeg så igjennom almanakken min oppdaget jeg at det var frist den 20.05., for å melde seg på sommeravslutningen som skal være ved Rådhuset. Jeg ble veldig usikker på om jeg hadde meldt meg på, og jeg sendte en SMS til hun som har med påmeldingene å gjøre. Hun kunne fortelle at nei jeg hadde ikke meldt meg på, men hun gjorde det med en gang og fortalte samtidig at det kostet 100,- for medlemmer. Ikke noe å somle med, så jeg sendte penger med en gang. Jeg vil jo ikke gå glipp av sommeravslutningen vettu 😉.

I dag har jeg innvilget meg en hviledag som er helt fri for planer, og jeg tar dagen helt som den kommer. Kanskje jeg hekler litt på pleddet mitt, eller så kanskje jeg tar med kaffekoppen og en bok ut på fellesområde å sitter der å nyter sola en stund 😎.

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰

8 kommentarer
      1. Syntes det var greit med en hviledag i dag, for i morgen må jeg opp grytidlig. Jeg har nemlig lovet å kjøre Bestisen til legen tidlig på formiddagen. Ja veldig glad for at jeg fikk meldt meg på sommeravslutningen, for det ville vært kjedelig om jeg ikke fikk med meg den. Klems 🤗

    1. Så bra du husket det, for sommeravslutningen høres koselig ut! 🥰 Sol, men kald vind idag også. Jeg bestilte noen frø fra Impecta på mandag, og de kom idag, bl.a. brytsukkerert som jeg skal så i hagen. Ha en fortsatt fin dag! 🤗

      1. De nevnte Sommeravslutningen på medlemsmøte, og jeg bestemte at den ville jeg bli med på. Var jo så mye styr med Bestisen i forrige uke og da bare gled det bort. Tror dette blir flott. Sukkererter i alle varianter er veldig godt, og jeg liker å knaske dem rå. Klems 🤗

    2. Dagens plan høres super ut! Hos oss er det mangel på utevær, og det blir det noen dagere fremover. Så bra du fikk meldt deg på sommeravslutningen! Jeg skal også være med på en sommeravslutning i år, og det gleder jeg meg til. 😀

      1. Jeg har fulgt dagsplanen min i dag, og fortsetter til jeg skal legge meg. Jeg har en venninne i Steinkjer, og hun sendte meg en Snap på morgenen å fortalte at der hagla det. Vi skal ha sommeravslutningen ute i parken ved rådhuset med grilling, så jeg håper det ikke blir dårlig vær. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg