Jeg hadde bare en igjen, men nå…

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Da Bestisen og jeg var i Sverige på søndagen, kjøpte jeg 4 delikate doughnuts som jeg har kost meg med hver dag. De fleste av dem hadde ikke fyll, men en med rosa topping som jeg tok i går hadde jordbærsyltetøy inni. I dag hadde jeg bare en igjen, som jeg tok etter endt arbeidsdag til en kopp kaffe. Mmmm, så vanvittig god den var i tillegg til at den så delikat ut.

Jeg syntes at mange av de man får kjøpt her hjemme er litt kjedelig pyntet. Vel, ikke de man får i spesialbutikkene, men der har ikke jeg vært enda. Jeg har jo sett bilder av utvalget og tenker at jeg må stikke innom en av dem om ikke lenge.

Nå har jeg ingen doughnuts igjen, og kanskje det er like greit for det er ikke bra å spise for mange av dem 😉

Pleier du å kjøpe doughnuts?

#doughnuts #dig #nam #kaker

 

8 kommentarer
    1. Mm – den så kjempegod ut! Jeg spiste faktisk en på lørdag – for første gang i mitt liv…. ikke si det til noen, da – flaut å ikke ha spist det før! Smakte fortreffelig…..! 🙂

      1. En gang må jo være den første 😊 Jeg har virkelig fått smaken på doughnuts, og koser meg virkelig med en sånn innimellom. Det er bare nå disse dagene det har blitt en hver dag 😉

      1. Det har blitt en stor favoritt hos meg, men jeg kan ikke kjøpte å spise hver dag.
        Syntes det er veldig godt til en kopp kaffe 🥰
        Ha en fin fredag, klem og mjausann.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg