Jeg glemmer alltid noe 🙈

Image by NoName_13 from Pixabay

Heisann!

Ute er det en en nydelig sommerdag med blå himmel, og noen tynne skyer her og der. Temperaturen i skyggen nå på formiddagen er +19.8C.

Da er St Hans aften lagt bak oss, og jeg koste meg her hjemme med konsert på TV2 fra Telemark med mange flotte artister. Så fikk jeg også inn litt rock fra Ekebergsletta, hvor det er Tons of Rock for tiden. Jeg kunne kjenne lukten fra grillene til naboene, og det luktet alt i fra saftige biffer til pølser. Selv har jeg ikke grill, så mine bacon-grillpølser ble stekt i panna. Å det smakte ikke så gæli det heller.

Jeg har lenge irritert meg over 2 ekstra Facebook kontoer jeg har hatt, som det har vært umulig å slette. Den ene var tilknyttet Nouw bloggen og den andre til denne bloggen, men som det ble noe feil med. I dag gjorde jeg et nytt forsøk, og så langt ser det faktisk ut til at det fungerte…. Det skal bli spennende å se om de dukker opp igjen, for det gjorde de nemlig sist gang jeg forsøkte å slette dem 🤔

Da jeg var å handlet før helgen klarte jeg selvsagt å glemme å kjøpe våtfór til Vinja og dopapir. Jeg må en tur i butikken etterpå, for det jeg har av begge deler holder ikke til over helgen. Det verste er at jeg faktisk hadde skrevet handleliste på papir, som jeg til å med sjekket. Jeg husker jeg var på vei mot hyllene der hvor de nettopp hadde de varene, så plutselig kom jeg på at jeg skulle kjøpe is. Glemt var både dopapiret og våtfóret. Oppdaget det først i dag. Hadde egentlig ikke tenkt meg ut, men nå må jeg bare 🙈.

Jeg burde også ha tatt en tur ut i bedet mitt å sjekket litt nærmere, hvordan det står til med de flerfargede Margerittene mine. Et par av de jeg kjøpte visnet jo blomstene nesten med en gang, og det så ikke ut til at det var noen nye knopper. På tide å se om det må skiftes ut, eller om de har produsert noen nye knopper. Inne i Klokkebusken min, har det vokst opp en gren av sorten Selje, og den må jeg se å få skjært ned før den blir alt for stor. Akkurat det får jeg ikke gjort noe med før over helgen, for jeg har ikke noe sag selv og må låne av Vaktmesteren.

Hvordan blir din lørdag?


4 kommentarer
    1. Takk for koselig oppdatering. Jeg var også på 2 konserter i går. De samme som deg. Sommerkonsert fra Telemark på tv og rock på Ekebergsletta rett borti høgget her🙋🏼‍♀️

    2. Grillpølser i stekepanne er like greit og ofte bedre synes jeg. 😀 Kult med litt underholdning fra nabolaget da, ihvertfall om det er musikk du liker og de ikke holder på utover natten. Naboen vår spiller høy musikk iblant, men bare på dagtid, – vet kona har litt dårlig hørsel. Jeg glemmer stadig noe på butikken, fort gjort når man går rundt og kikker. Ønsker deg en fin lørdagskveld! ☀️🤗

      1. Jeg sier nå ja takk begge deler jeg når det gjelder pølser, men her hjemme blir det stekepanna 😉 Det er ikke så langt fra Ekeberg, og når de spiller høyt hører jeg musikken til meg. Bloggvenninne Pensjonistgunna bor like ved, så hun hørte det nok enda bedre. Jeg må nesten gi meg selv opp, for jeg skulle bare kjøpe dopapir og kattemat i dag. Kom jeg hjem med bare det? Å nei da, det ble en ny parasoll, 2 nye solsellelykter, en ny plante og en pidestall som ser ut som en bøtte på ben 😉 Ønsker deg en fin lørdagskveld, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg