Jeg fikk endelig bestilt time til Vinja 🐈‍⬛

Vinja Lillepuzdatter av Skånevik

Heisann og god kveld!

Som jeg har fortalt tidligere har Vinja problemer med stoffskifte, og må få medisin morgen og kveld for å holde det under kontroll. Av den grunn må hun til veterinæren hvert halvår for å ta blodprøve, for å sjekke om dosen med medisin må endres. Ved de to siste kontrollene har jeg ikke behøvd å gjøre endringer. Nå har det gått 6 måneder siden hun var på kontroll, og jeg har gått rundt å tenkt på at jeg må bestille time til en ny time. Så har jeg glemt det igjen…. 🙈

Da jeg hadde hentet Bestisen i dag, dro vi først bort til Evidensia på Lørenskog for å bestille time. Det tok litt tid, for resepsjonisten var opptatt med en annen person på telefon. Etterpå fant hun ikke Vinja sin journal, og når hun fant den måtte hun sjekke noe med veterinæren. Nok om det…, jeg fikk time allerede på mandag og kunne til og med velge klokkeslett. Jeg blir alltid stresset når disse besøkene nærmer seg, ikke for selve besøket for Vinja er en snill pus hun, men det er det å få henne inn i buret og bilturen opp. Jeg prøver å forholde meg rolig før vi skal dra, sånn at Vinja ikke skal bli stressa men hun er ikke bare en snill pus men også veldig smart 😺 Så hun merker alltid at noe skal skje 😉

Ha en fin fortsatt fin kveld eller kanskje mer passende natt 🥰

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg