Jeg er så sint at jeg tror jeg sprekker 🤬

Grrrrr….!

I dag måtte jeg ringe til Telenor, ettersom T-WE app’n ikke fungerer lenger på Apple TV og den private iPhonen min. Det er ikke et nytt problem, men noe som har holdt på en stund. Jeg har to iPhoner, en som tilhører jobben og som er tilknyttet Telenor å der virker T-WE app’n. Den mobilen brukes kun til jobbsamtaler og ikke noe annet. Så har jeg min private som er tilknyttet Telia, som jeg til nå nylig har brukt for å komme .

En liten forklaring på hva problemet er… Når jeg åpner app’n står det at jeg må logge meg inn med Telenor ID. Når jeg trykker for å gå videre blinker skjermen bare, og så kommer jeg tilbake til samme bilde, Med andre ord, får jeg aldri muligheten til å komme til selve innloggingsbilde.  

Som sagt så ringte jeg dem sent på formiddagen, og ender opp med å sitte 39 minutter før jeg kom fram. Jeg forklarte problemet, men han jeg kom til kunne eller ville ikke hjelpe meg og satte meg videre. Nye 20 minutter i kø, før jeg kom til en annen person, som heller ikke kunne hjelpe å sa at hun skulle sette meg over til en kollega!!! Gjorde hun det? Å nei da, jeg havnet bakerst i en ny kø, og måtte vente i nye 40 minutter. Jeg kom da til en irriterende sprudlende person, som fortalte at dette skulle han fikse, og satte meg på vent i 5 minutter. Når han kom tilbake sa han at nå var problemet fikset, og hvis jeg ventet i 20 minutter skulle alt være i orden. Det kan du tro, jeg ventet i 45 minutter for jeg var opptatt med noe annet, men tror du det fungerte? NEI og atter NEI! Da var det å ringe opp igjen og en ny ventetid på 30 minutter først hos en som satte meg videre til en ny person, som heller ikke kunne hjelpe meg. Han informerte om at det var avdelingen som driver med TV som skal kunne noe om det…… 🤬 Da gadd jeg ikke mer, for jeg orket rett og slett ikke å sitte i nye 30-40 minutter for å få snakke med en ny person. Har jeg gitt opp, bestemt ikke for det er jeg alt for sta og sint til.

I morgen er det en ny dag, og jeg er kanskje heldig å kommer til noen som faktisk klarer å løse feilen.

8 kommentarer
    1. Hørtes nesten ut som da jeg hadde problemer med tv’en min. Her jeg har flyttet til har vi Allente. Jeg sier bare: styr unna! Der var det også mange telefoner, ofte laaaang ventetid og superhyggelig support. Som begynte å snakke om været osv. som om det var grunnen til at jeg ringte 🙈 Og som deg så sa de også at NÅ skal det fungere. Yeah right. Har jeg ikke høyt blodtrykk fra før, får jeg det i alle fall da.

      1. Jepp, det hørtes ganske likt ut ja. Jeg er jo veldig temperamentsfull, så det har gått noen kuler varmt her skal jeg love. Blodtrykket mitt får ikke tid til å stige, hihi. Gjør et nytt forsøk i morgen, og hjelper ikke det så tenker jeg at jeg finner navnet på en eller annen sjef så får vi se om det løser seg da.

    2. Herregud sånt er ergerlig!
      Du fÃ¥r slÃ¥ til i morgen og kjøre pÃ¥ – ikke gi deg og vær litt morsk..
      Dette mÃ¥ de da fÃ¥r ordnet! Klem…

      1. Ja dette er så dårlig kundeservice at det går ikke ann. Hadde tenkt å ringe i dag, men fant ut at om det samme skjedde i dag ville hele dagen være ødelagt. Jeg skal jo på kino og den stunden vil jeg nyte. Gjør et nytt forsøk mandag morgen 😉

    3. Uff, det hørtes helt hÃ¥pløst ut! Merkelig at det skjer med din telefon og ikke jobbens, for det burde jo ikke ha noe Ã¥ si hvilket teleselskap man er tilknyttet.🤔 Dessuten burde de hatt sÃ¥nn ringe tilbake – tjeneste. Heldigvis har flere og flere fÃ¥tt det, sÃ¥ slipper man Ã¥ sitte og vente. Lykke til med nytt forsøk! 🤞🤞

      1. De påstår at det ikke har noe si at den private mobilen ikke er i Telenor, og det har jo fungert helt som det skal inntil for et par uker siden. Telenor har ring tilbake tjeneste, men jeg benyttet meg ikke av den da. Ene og lene for at jeg har veldig dårlig erfaring med det, hvor ingen faktisk ringer meg tilbake. Nytt forsøk i morgen, og da kanskje jeg benytter meg av mulighet til at de ringer meg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg