Jeg er sĂ„ sint at jeg tror jeg sprekker đŸ€Ź

Grrrrr
.!

I dag mĂ„tte jeg ringe til Telenor, ettersom T-WE app’n ikke fungerer lenger pĂ„ Apple TV og den private iPhonen min. Det er ikke et nytt problem, men noe som har holdt pĂ„ en stund. Jeg har to iPhoner, en som tilhĂžrer jobben og som er tilknyttet Telenor Ă„ der virker T-WE app’n. Den mobilen brukes kun til jobbsamtaler og ikke noe annet. SĂ„ har jeg min private som er tilknyttet Telia, som jeg til nĂ„ nylig har brukt for Ă„ komme .

En liten forklaring pĂ„ hva problemet er
 NĂ„r jeg Ă„pner app’n stĂ„r det at jeg mĂ„ logge meg inn med Telenor ID. NĂ„r jeg trykker for Ă„ gĂ„ videre blinker skjermen bare, og sĂ„ kommer jeg tilbake til samme bilde, Med andre ord, fĂ„r jeg aldri muligheten til Ă„ komme til selve innloggingsbilde.  

Som sagt sĂ„ ringte jeg dem sent pĂ„ formiddagen, og ender opp med Ă„ sitte 39 minutter fĂžr jeg kom fram. Jeg forklarte problemet, men han jeg kom til kunne eller ville ikke hjelpe meg og satte meg videre. Nye 20 minutter i kĂž, fĂžr jeg kom til en annen person, som heller ikke kunne hjelpe Ă„ sa at hun skulle sette meg over til en kollega!!! Gjorde hun det? Å nei da, jeg havnet bakerst i en ny kĂž, og mĂ„tte vente i nye 40 minutter. Jeg kom da til en irriterende sprudlende person, som fortalte at dette skulle han fikse, og satte meg pĂ„ vent i 5 minutter. NĂ„r han kom tilbake sa han at nĂ„ var problemet fikset, og hvis jeg ventet i 20 minutter skulle alt vĂŠre i orden. Det kan du tro, jeg ventet i 45 minutter for jeg var opptatt med noe annet, men tror du det fungerte? NEI og atter NEI! Da var det Ă„ ringe opp igjen og en ny ventetid pĂ„ 30 minutter fĂžrst hos en som satte meg videre til en ny person, som heller ikke kunne hjelpe meg. Han informerte om at det var avdelingen som driver med TV som skal kunne noe om det

 đŸ€Ź Da gadd jeg ikke mer, for jeg orket rett og slett ikke Ă„ sitte i nye 30-40 minutter for Ă„ fĂ„ snakke med en ny person. Har jeg gitt opp, bestemt ikke for det er jeg alt for sta og sint til.

I morgen er det en ny dag, og jeg er kanskje heldig Ă„ kommer til noen som faktisk klarer Ă„ lĂžse feilen.

8 kommentarer

    1. HĂžrtes nesten ut som da jeg hadde problemer med tv’en min. Her jeg har flyttet til har vi Allente. Jeg sier bare: styr unna! Der var det ogsĂ„ mange telefoner, ofte laaaang ventetid og superhyggelig support. Som begynte Ă„ snakke om vĂŠret osv. som om det var grunnen til at jeg ringte 🙈 Og som deg sĂ„ sa de ogsĂ„ at NÅ skal det fungere. Yeah right. Har jeg ikke hĂžyt blodtrykk fra fĂžr, fĂ„r jeg det i alle fall da.

      1. Jepp, det hÞrtes ganske likt ut ja. Jeg er jo veldig temperamentsfull, sÄ det har gÄtt noen kuler varmt her skal jeg love. Blodtrykket mitt fÄr ikke tid til Ä stige, hihi. GjÞr et nytt forsÞk i morgen, og hjelper ikke det sÄ tenker jeg at jeg finner navnet pÄ en eller annen sjef sÄ fÄr vi se om det lÞser seg da.

    2. Herregud sÄnt er ergerlig!
      Du fĂ„r slĂ„ til i morgen og kjĂžre pĂ„ – ikke gi deg og vĂŠr litt morsk..
      Dette mĂ„ de da fĂ„r ordnet! Klem…

      1. Ja dette er sĂ„ dĂ„rlig kundeservice at det gĂ„r ikke ann. Hadde tenkt Ă„ ringe i dag, men fant ut at om det samme skjedde i dag ville hele dagen vĂŠre Ăždelagt. Jeg skal jo pĂ„ kino og den stunden vil jeg nyte. GjĂžr et nytt forsĂžk mandag morgen 😉

    3. Uff, det hĂžrtes helt hĂ„plĂžst ut! Merkelig at det skjer med din telefon og ikke jobbens, for det burde jo ikke ha noe Ă„ si hvilket teleselskap man er tilknyttet.đŸ€” Dessuten burde de hatt sĂ„nn ringe tilbake – tjeneste. Heldigvis har flere og flere fĂ„tt det, sĂ„ slipper man Ă„ sitte og vente. Lykke til med nytt forsĂžk! đŸ€žđŸ€ž

      1. De pĂ„stĂ„r at det ikke har noe si at den private mobilen ikke er i Telenor, og det har jo fungert helt som det skal inntil for et par uker siden. Telenor har ring tilbake tjeneste, men jeg benyttet meg ikke av den da. Ene og lene for at jeg har veldig dĂ„rlig erfaring med det, hvor ingen faktisk ringer meg tilbake. Nytt forsĂžk i morgen, og da kanskje jeg benytter meg av mulighet til at de ringer meg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg