Jeg er nesten alltid ute i siste liten 🚘

Arkivbilde av Forden

Heisann!

Ute ligger tåka helt nede på bakken, og det er nesten en trolsk stemning. Temperaturen har ligget på -0,4C det meste av dagen.

Jeg blir noen ganger veldig irritert på meg selv, når jeg utsetter ting til det nesten er for sent. Å nå har jeg gjort det igjen, til tross for at den første påminnelsen kom allerede i november/desember i fjor.

Hva snakker jeg om? Jo, EU-Kontroll av Forden, som har frist innen 28 februar. Begynte å få litt kalde føtter for at det var for sent å bestille time, men det ordnet seg. Stakk innom på Tveita Bilservice AS, som er et Mekonomen verksted, tidligere i dag og fikk time allerede på formiddagen på torsdag denne uken. Jeg var så lettet, og ikke nok med det jeg kan sitte å vente i mens de tar kontrollen. Det verkstedet jeg har pleid å bruke, må jeg levere bilen kl 7 uansett hva den er inne for. Så må jeg gå å vente hele dagen på å få beskjed om å kunne hente den. Det verkstedet ligger oppe på Ryen, men for å komme hjem må jeg bruke 2 t-baner og så traske oppover den bratte veien. Å når jeg skal hente den igjen er det samme runden. Det tar meg ganske lang tid, og jeg har vært så lei det…

Jeg hadde en avtale med Bestisen om at vi skulle handle litt sammen etter Strikkekaféen i morgen, men jeg ringte henne da jeg hadde bestilt EU-kontrollen å spurte om vi heller skulle gjøre det i dag. Å sånn ble det. Først gikk turen til EuroPris hvor jeg fikk kjøpt bla 2 nøster med Iglo garn. Bestisen tipset meg om å laste ned EP app’n, for da fikk jeg rabatt på garnet og det kom godt med. Etter det ble resten av det jeg sårt trengte handlet hos Kiwi.

På tide å løfte baken fra godstolen, og komme seg ut på kjøkkenet. For fiskegratengen som jeg satte i ovnen for en stund siden er snart ferdig, og jeg er skrubbsulten kjenner jeg.

Håper du har hatt en fin tirsdag så langt 🥰

8 kommentarer
    1. Alltid spennende med EU-kontroll! Krysser fingrene for at den går igjennom!🤞 Godt å få garn i hus, – da kan du strikke flere sokker! 👍 Jeg var også innom Europris idag, og bl.a. kjøpte mer solsikkefrø til fuglene. Ha en fortsatt fin tirsdag! 🤗

      1. Jeg orker ikke tenke på om den ikke går igjennom, for det kan bli dyrt 🙈 Jeg kjøpte to nøster at et flerfarget garn, hvor bunnfargen er litt rosa. Tror det blir fint med et par striper, og kanskje på tåa. Jeg kjøpte også en sånn Pepsi Max flaske til Sodastream maskinen. Angret på at jeg ikke dro forrige uke, for da var de veldige billig. Ha en fin tirsdags kveld 🤗

      1. Jeg er ikke glad i å komme tidlig, og timer det sånn at jeg kommer tidsnok. Spesielt når det gjelder tannlegen og vanlig legen. Har nok alltid vært sånn at jeg utsetter ting til det nesten er for sent, og selv om jeg ikke liker det så klarer jeg ikke å snu det 🙈

      1. Jeg er en somlekopp, og liker ikke å sitte å vente så derfor venter jeg alltid til siste liten selv om det er irriterende. Nå måtte jeg vente en ekstra dag på EU-Kontrollen, for det var sykdom hos verkstedet i dag. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg