Jeg er helt firkantet i øynene 👀

Image by 3238642 from Pixabay

Heisann og god lørdag!

Ute er det litt blandet vær i dag, for det startet med sol så ble det overskyet før det igjen kom litt sol igjen. Temperaturen ligger på +5C.

Som overskriften sier, så føles det faktisk ut som om jeg har firkantete øyne. Jeg har nemlig sittet i flere timer i dag + noen i går, og laget et skjema for foreningen. Det var mye jobb og pirk som ikke er så lett når man bare har en liten skjerm, men jeg fikk det til. Noen småting her og der kunne kanskje ha blitt gjort bedre, men jeg orket bare ikke mer så det får bli som det er nå.

Jeg lagde flere skjemaer da jeg fortsatt var i jobb, og syntes jo at det er veldig gøy. Den gangen hadde jeg litt andre verktøy å leke meg med som jeg ikke har nå. Det koster penger, og jeg har ikke lyst til å betale dyrt for noe som mest sannsynlig ikke kommer til å bli brukt så mye. 

Som jeg fortalte i går, skulle jeg dra ned på Bryn og Iris Nailbar for å bestille time til å fikse neglene mine. Vel, jeg endte opp med å sende en forespørsel via bookingen på nettet, og til min store overraskelse kunne jeg komme ned kl 18.

Jeg hadde ikke tenkt så mye på hvilken farge jeg ville ha i forveien, men jeg var tidlig ute og hadde tid til å se igjennom utvalget. Jeg fant 3 forskjellige farger jeg kunne tenke meg, men dessverre hadde de ikke inne noen av de lakkene. Så til slutt endte jeg opp med å ta den julegrønne lakken med glitter, som jeg syntes er veldig fin 🥰

Hun som fikset neglene mine var ny for meg, og ble ansatt uken etter jeg var der sist i februar. Jeg likte henne godt, for hun var hyggelig og pratet masse samtidig som hun var effektiv og dyktig i det hun gjorde 😊

Nå tror jeg jammen det er på tide at jeg klapper sammen laptoppen en stund, og hviler de firkantede øynene mine.

Håper du har hatt og fortsatt får en fin lørdag 🥰


12 kommentarer
    1. Du er ivrig men man må ta pauser. Det er viktig ellers kan man med et uhell slette alt. Sitter på Skyggesiden Pub og skal på lørdagsopera som er like ved. Koser meg med pepsi. Tok en runde med støvsugeren hjemme før i dag. Ha en fin kveld

      1. Jeg er ikke noe flink til å ta pauser, når jeg driver med sånne ting. Det er jo så gøy, og jeg klarer da ikke å legge det fra meg. Ingen fare for at det blir slettet, for arbeidet står på autolagring og da er det bare noe småtteri som eventuelt blir borte. Håper du fikk en fin opplevelse på lørdagsoperaen. Ha en fin søndag.

    2. Fine negler, kraftfulle. Lager også skjema inn i mellom og synd det er artig. Bruker faktisk bare å lage de i word. Hvil øynene dine og ha en nydelig lørdag. Klem <3

      1. Tusen takk, veldig fornøyd selv også 🥰 Jeg prøvde å lage skjemaet i Word, men fikk det ikke helt til så jeg laget det i Excel i stedet. Da gikk det mye bedre, selv om jeg slet litt når jeg skulle printe. Men alt ordnet seg til slutt 😊 Det var godt med en pause fra PC resten av dagen og kvelden. Ha en strålende søndag, klem 🤗

    3. SÃ¥ fine vÃ¥rgrønne negler! 💚 SÃ¥ heldige de er som har fÃ¥tt deg med i styret, – mye god kompetanse som kommer godt med! 👌Her har det ogsÃ¥ vært varierende vær og en kald vind. Vi dyrker litt poteter til eget bruk, og idag sorterte jeg ut de til mat og de vi skal sette, – lurt Ã¥ legge de til groing sÃ¥ de fÃ¥r litt forsprang før de skal i jorda. Ha en fin lørdagskveld! 🤗

      1. Tusen takk, veldig fornøyd med neglene selv også 🥰 Jeg elsker å lage ting og det var gøy å hente fram gamle kunster å lage skjemaet. Det var på høy tid at det ble oppdatert, for de brukte bare kopi på kopi som ble mer og mer uleselig 🙈 Når er tiden for å sette potetene? Jeg husker min Bestefar hadde poteter, og jeg fikk være med å ta de opp. Har forsøkt å sette noen i gamle skurebøtter på balkongen for noen år siden, og det ble faktisk ganske mange som jeg kunne høste. Kanskje jeg skulle gjøre det igjen 🤔 Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Det går vanligvis greit med blogging og private ting uten av jeg blir firkantet i øynene. De å sitte med sånt pirk som jeg satt med i går, og på en liten skjerm, se det tok på både hode og øynene. Det var godt å få noen timer fri etterpå. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg