Jeg bestilte meg en strikkepakke 🧶

Heisann!

Nå har jeg holdt på med dette restegarnssjalet i Candyfloss garn en evighet, og jeg er så lei hele sjalet. Har mest av alt lyst til å bare legge det bort, men se det skal jeg ikke. Skal tvinge meg til å gjøre det ferdig, men det stopper meg jo ikke fra å planlegge neste prosjekt 😉

På Facebook dukker det hele tiden opp reklame fra Strikkemekka med de lekreste gensere, og det har vært flere som jeg har vært inne å kikket på. For noen dager siden dukket det opp en som jeg syntes var litt mer spennende, og jeg klødde i fingrene etter å bestille den….

NB! Ikke reklame

Det er denne Vela-genseren på bilde over her jeg falt for, og jeg klarte ikke la være å bestille garn og mønster. Jeg er ikke glad i hvit eller disse naturfargene på meg selv, så jeg valgte i stedet å strikke genseren i grønt. Skal vise fargen når pakken kommer.

Jeg valgte å få den på dørmatten levert av Helthjem eller noe sånt, for det kostet nemlig ingenting. Så nå går jeg rundt å venter på at den skal komme, og da blir det nok vanskelig å konsentrere seg for å gjøre klar sjalet tenker jeg. Det er første gangen jeg har bestilt en sånn garn pakke, så jeg er veldig spent på om fargen er som jeg håper den er. For noen ganger er det variasjon på bilde av fargen og det man får hjemsendt har jeg skjønt.

Gleder meg helt sykt til å ta fatt på genseren, sånn at jeg har noe nytt å ha med til strikketreff og strikkekafé når den tid kommer 🥰                                                     

 

14 kommentarer
    1. Den ser god og varm ut og artig med litt ulike teknikker i strikkinga! 🤩 Jeg har ikke et eneste hvitt plagg tror jeg, så hadde nok bestilt en annen farge jeg også. 😊 Man blir lei når man har strikket lenge på noe, så greit å bytte på litt. Blir moro å se etterhvert! 👍🤗

      1. Ja det er en tjukk og god genser, som passer best til å gå med uten noe over. Jeg har heller ikke noen plagg i hvitt, for jeg er en person som er veldig glad i farger. Veldig spent på hvordan grønnfargen er når pakken kommer. Klems 🤗

    2. Ååå, lekker!🤩🧶
      Nå må du bare strikke fort slik at sjalet er ferdig til pakken kommer, så du kan legge opp med en gang.🤗🧶

      1. Ja ikke sant 🥰
        Ble ferdig med sjalet i går kveld, har bare igjen å feste tråder. Så nå er jeg klar til å begynne på den nye genseren når pakken kommer 😊

    3. Flott genser! Og kjekt med strikketreff og strikkekafe, sosialt 🙂 I dag er det jo kom deg ut-dagen. Jeg har laget et innlegg med oppfordring til dere andre om å lage innlegg av tur dere har vært på i dag 🙂 Tar du utfordringen?

      1. Tusen takk 🥰
        Ja jeg koser meg og er så glad for at jeg har blitt kjent med denne fine gjengen på strikkekafé og treff. Trodde aldri jeg skulle få så mange nye og flotte venner i min alder 🥰 Jeg hadde en innedag i går hvor jeg prioriterte å få ferdig sjalet mitt, og fikk det. Jeg er svært sjelden på tur om vinteren, dels for at kroppen min ikke tåler kulde så godt. Skal komme sterkere med når det blir varmere og bare veier 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg