Ingen WAX, da må Ladyshaveren jobbe…

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Heisann og hoppsann!

I morgen formiddag skal jeg til fotpleie, en time jeg måtte flytte en gang for at jeg ble syk.

Å skal man av sted å fikse fotsingene, kan man ikke komme med hårete legger. Vel jeg kan i alle fall ikke det, så jeg bestemte meg for å gjøre noe med det på formiddagen i dag. Mente jeg hadde voks, men akk nei det hadde jeg altså ikke. Da var det bare å hente fram Ladyshaveren og fjerne fluffet og smøre leggene godt etterpå 🥰

Jeg gleder meg virkelig til å få stelt bena mina, for de trenger virkelig litt omsorg og velvære nå altså 👣

#velvære #omsorg #fotpleie #føtter #voks #barbere #egenpleie

8 kommentarer
      1. På en god dag klarer jeg å ordne med føttene mine, sånn delvis, men som regel er jeg alt for stiv til å gjøre det. Så det er vel verdt pengene å gå jevnlig å stelle fotsingene 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg