Ikke ligget på latsiden på formiddagen i dag

Heisann!

Ute er det nok en nydelig dag med blå himmel og sol. Temperaturen nå før sola treffer balkongen for fult er på +18,4C.

Jeg har ikke ligget på latsiden denne søndagen, nei jeg har fått gjort en del før klokken rundet 12.

Først samlet jeg sammen alle keramikk pottene mine, og fordelte de i 3 poser. Så bar jeg dem ut og la dem i bagasjerommet på bilen. Niesen til Bestisen skal overta dem, og jeg skal ta dem med meg i morgen når jeg drar på strikketreff med VIP Gjengen. Skal sette pottene igjen i boden til Bestisen, så kan niesen hennes hente dem når hun er innom.

I går kjøpte jeg 3 pakker med treheller hos Claes Ohlsson i går, som jeg skulle ha i bedet mitt på baksiden av blokken. De lå igjen i bagasjerommet for det var ingen ide å dra de med inn. Jeg samlet dem sammen å tok dem med bort til bedet. Det var enkelt å sette dem sammen å legge de foran pallekarmen, men ikke så enkelt på sidene. Ryggen og nakken låste seg helt, så jeg jeg klarte ikke å få satt sammen de jeg skulle ha på siden. Derfor la jeg dem bare ned, og så får jeg prøv igjen senere eller be noen om hjelp.

Jeg har bestemt meg for å få tak i noe til å sette langs kanten på bedet for å ramme det inn. De har noe på Plantasjen jeg kan bruke…

Nå har jeg akkurat gått en runde med vannkannen både ute og inne, og sitter å nyter dagens andre kopp med kaffe. Vinja ligger på fotskammelen å kikker på meg. Damen er ikke helt i slaget i dag, som skjer innimellom 🙀.

Jeg er ferdig med de tingene jeg hadde bestemt at jeg skulle gjøre i dag, så det kan være jeg brygger meg kaffe i termokoppen min å går ut på krakken for å nyte solen der en time eller to.

Håper du får en nydelig søndag 🥰


8 kommentarer
      1. Var det bloggdamene som skulle på hagevandring, eller tenkte du på meg?
        Akkurat nå har vi +32C i sola, og ikke en sky på himmelen. Deler gjerne med meg av været om det er mulig 😊

      1. Ja de er virkelig fine, og jeg er så glad for at jeg fant akkurat dem. Margeritter er blomster som tåler litt, så de vil stå fint hele sommeren igjennom. Klems 🤗

    1. Så fint det ble med de hellene! 😀👍 Greit å ha noe å gå på når du skal vanne også. Jeg synes det er i varmeste laget, og skulle gjerne hatt litt regn, – begynner å bli tørt nå. En fortsatt fin søndag til deg også! 🤗

      1. Ja det ble veldig fint med hellene, og enda finere blir det når jeg får hektet sammen de bakre også. Mulig jeg kjøper et par pakker til sånn at det blir heller rundt hele veien. Ja i dag er det veldig varmt og jeg satt ute midt i solsteken i noen timer, og har fått fin farge. Se eget innlegg om det 🤣. Det hadde gjort seg med regn nå, for det er alt for tørt ute nå. Ha en fin søndag du også 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg