Ikke den beste starten på uka kanskje…..

Image by Adam from Pixabay

Heisann!

Ute er det nok en grå dag med regnvær og vind. Temperaturen har sunket enda mer til i dag, og ligger på kun +3C.

Etter flere netter hvor jeg har sovet godt og i ganske mange timer, ble det dårlig med søvn i natt. Jeg har sikkert vært i drømmeland innimellom, men for det meste har jeg våken helt fram til kl 7 i dag. Da sovnet jeg og var borte fram til kl 10. Det er så håpløst å ligge sånn å ikke få sove, for hele kroppen blir i ulage dagen etter.

Jeg hadde planer om å møte Bestisen for å dra på Veiviseren i dag, for å høre på en av damene i VIP-Gjengen synge med koret sitt. Det måtte jeg bare kutte ut, for formen var ikke der til at jeg orket å dra dit i dag dessverre.

I stedet skal jeg kose meg inne med strikketøy, for jeg har ikke klart å bli ferdig med siste armen på genseren min. Nå er det på tide å få litt fortgang i det. Så vurderer jeg om jeg skal begynne å se Outlander på nytt, sånn at jeg er helt oppdatert når den nye sesongen kommer i midten av juni. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett serien, men blir jo ikke lei den 😉

Jeg hadde ikke noen matlyst da jeg sto opp i dag, men nå kjenner jeg at er sulten så det er på tide å fikse noe å spise. Bløtkokt egg fristet faktisk litt 🤔

Håper du får en fantastisk mandag 🥰

17 kommentarer
    1. Man blir litt kroppssyk av å ikke få sove nok. Håper likevel dagen din blir bra 😊 Jeg er også trøtt i dag, selv etter nesten ni timers søvn… 😇

      1. Når jeg sover for lite, så har jeg samme følelsen i kroppen som når jeg har hatt ei ordentlig rotbløyte dagen i forveien. Tenker dagen ikke blir så ille jeg, for jeg koser meg med bloggen, serier og snart strikketøyet. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

    2. Det er best å kose seg inne idag! Jeg gikk en tur på formiddagen, og det var jammen en frisk opplevelse i snø/sludd og vind. Håper du får sove bedre til natten! Kos deg med strikketøy og serier! 🤗

      1. Det ble ikke helt en inne dag i går, for jeg måtte ut for å hente en pakke og kjøpe kattesand. I dag laver snøen ned, som om det skulle være midt på vinteren. Den er bløt så jeg tviler på om den blir liggende så veldig lenge. Jeg som en drøm i natt, og føler meg i god form i dag. Klems 🤗

    3. Varte ikke så lenge den varme våren som komm forrige uke..men har trua på at den kommer tilbake.. <3 Du får kose deg med strikking og serie/tv utover dagen..også håper jeg du har fått i deg litt mat nå.. Klem <3

      1. Det ser kanskje ikke sånn ut i dag, men jeg har troen på at våren kommer tilbake igjen…, snart 😊 Jeg måtte ut en tur i går, men stort sett så koste jeg meg inne i varmen, klem 🤗

      1. Hei igjen 😊 Det ble enda mer stusselig i dag, nå som snøen laver ned. Den er ganske bløt, så den blir neppe liggende lenge. Outlander er en veldig bra serie, som jeg har sett helt siden den ble lagt ut på Viaplay for mange år siden 😊

    4. Den kroppen den kroppen…Da må man bare roe ned..Lurt å være hjemme med strikketøy, ikke greit å fly ut den
      døra når man ikke er i form…God klem fra meg..🥰

      1. Det ble nesten en ordentlig kosedag inne i går, men så kom det pakke og jeg var nesten tom for kattesand… Greit å høre på kroppen å prioritere å få den der den skal være. Klems 🤗

    5. Huff!
      Det er slitsomt å ikke få sove på natta.😨
      Like greit å være hjemme da.
      Outlander er en fantastisk serie.🤩
      Gleder meg til neste sesong kommer.🥰

      1. For lite søvn går ut over hele kroppen, og man føler seg ikke i god form neste dag. I natt har jeg heldigvis sovet godt, og formen er ganske grei igjen. Jeg elsker Outlander, og kan ikke få nok. Jeg abonnerer også på bokserien igjennom Norske Serier, som endelig kom på norsk i 2022. Gleder meg også til juni når neste sesong kommer på Viaplay 😊

    6. Veit det er tidlig men fikk bare ikke sove. Ute er det drittvær og snø men håper det blir sol igjen snart. Kos med slike konserter som har fletta inn litt teater. Men det ligger mye arbeide bar en slik forestilling. Det har mine søstre erfart som synger i same kor. Til helga skal de ha en forestilling mulig jeg tar en tur opp og titter på. Ble kvitt en gammel sykkel nylig. Det er et rom i kjelleren her som skal tømmes. Det er mange ting der og folk er blitt bedt om og ta det som de eier. Siden det skal kastes så satte jeg sykkelen min inn der – der slapp jeg den turen til søppeldynga. Litt sleip kan man være. Nå er det bedre plass i boden. Håper helsa di er bedre i dag. Bra med slik musikkbingo. Ha en fin dag.

      1. Formen er helt klart bedre i dag, og jeg har sovet veldig godt i natt. Jeg hadde glemt at de meldte at det kunne komme snø i dag, og ble veldig overrasket når jeg så det lavet ned. Den er våt og det er varmegrader så den forsvinner nok snart igjen. Å ja, det er veldig mye jobb med en sånn musikalsk forestilling, og fremførte med glans. Vi får komprimatorbil her neste uke + at de setter opp en egen konteiner for farlig avfall. Jeg har ikke fått ryddet fram noe særlig, men bor ikke langt unna gjenvinningstasjonen så jeg kan fint kaste selv. Ha en fortsatt fin tirsdag.

      1. Å ikke bare en sesong, men jeg har fått med meg at det kommer en til etter det også. Om det blir den siste er jeg ikke sikker på, men jeg tror det. De vil nok dekke alle bøkene vil jeg tro. Ha en fortsatt fin tirsdag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg