I gĂ„r var jeg pĂ„ kino 🎬

Heisann!

BÄde i gÄr og i dag har det vÊrt knallvÊr her i Oslo, med blÄ himmel og sol fra morgen til kveld. Temperaturen har vÊrt oppe mot +27C.

I gÄr dro Bestisen og jeg til LÞrenskog kino for Ä se filmen Twisters, som jeg har ventet pÄ skulle komme. Jeg var jo veldig spent pÄ om dette var en film, som var en nyinnspilling av den gamle med Bill Paxton og Helen Hunt. Til min store glede sÄ var det en ny storyline, men selvsagt med bakgrunn i en gjeng som jaktet pÄ tornadoer.

Det var mye action og spesial effects og veldig spennende. Noen ganger satt jeg tilbakelent i stolen, og andre ganger foroverlent nÄr spenningen steg til nye hÞyder. Liker du denne type filmer, sÄ er kanskje dette noe for deg.

Det som var veldig synd var at pÄ 11 rader, som salen bestÄr av, var vi kun 3 stykker som sÄ filmen. Det var Bestisen og jeg som satt bakerst, og sÄ en fyr som satt litt lengre ned.

Litt dumt kanskje Ä sette opp en sÄnn film midt i fellesferien. I tillegg var det veldig varmt og fint vÊr, sÄ de som kanskje ville ha gÄtt satt hjemme og grillet og koste seg i sommervarmen.

Skal du gÄ Ä se Twisters?

4 kommentarer

    1. Dette er noe for junior i huset skjĂžnner jeg! Han elsker all slags ekstremvĂŠr, og jeg synes det er spennende jeg ogsĂ„! 😀👍 Vi har ogsĂ„.vĂŠrt pĂ„ kino med nesten bare oss i salen, og mĂ„ nok innrĂžmme at det er mer gĂžy med flere 😊

      1. Ja det var litt stusselig med bare oss 3 i salen, men glemte det fort nĂ„r filmen startet 😉 Om sĂžnnen er interessert i ekstremvĂŠr, sĂ„ er dette en film for han. SĂ„ dere fĂ„r gĂ„ nĂ„r den kommer opp hos dere, om den ikke alt har gjort det da đŸ€—

    2. Er sjelden pÄ kino men det var sikkert en fin film. VÊrt en varm dag sÄ venter pÄ at sola gÄr ned. KjÞpte 4 cola og 2 solo som smaker i varmen. Vann er viktig og det beste i varmen men litt sukker mÄ kroppen ha. Ha en fin kveld

      1. En stort omrÄde rundt her jeg bor har mÄtte koke vannet siden midten av forrige uke. Jeg slapp denne gangen, og det var godt for jeg drikker omtrent bare vann om dagen. Filmen er veldig fin, og veldig spennende. Ha en fin mandag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg